Малювання фонів може бути досить складним, особливо якщо ви надаєте перевагу персонажам, або ж не маєте художньої освіти.
1. Почніть з простого
- База будь-якого фону — це градієнт. Це як основа для піци, тільки замість тіста у нас небо. Почніть з нього, і нехай він передасть атмосферу та пору дня.
- Нижче наведені кілька базових градієнтів, але, повірте, їх безліч! Небо може бути надзвичайно різним — від "глибокої синьої безодні" до "о, боже, це що, кислотний захід сонця?!"
- Коли обрали підхожий градієнт — заповнюємо небо деталями. Тож настав час не літати в хмарах, а малювати їх!
- Не намагайтесь зразу додавати багато деталей. Не зосереджуйтесь на дрібницях. Прості форми допоможуть краще зрозуміти композицію і накреслити основне.
- Починайте з основних форм і кольорів, а деталі додавайте поступово.
2. Використовуйте референси
- Ресурси для пошуку рефів, від найпопулярнішого на мою суб'єктивну думку до найменш поширено та не менш корисного: Pinterest, Behance, ArtStation, DeviantArt, Pexels, Unsplash, Sketchdaily.
- Знайдіть фотографії або ілюстрації, що відповідають задуму вашого фону. Це допоможе зрозуміти, як розташовуються елементи в просторі і як падає світло. Важливо оминати ілюстрації початківців, оскільки ви ризикуєте повторити чужі помилки.
- Також можна використовувати декілька рефів, але не перебільшувати з кількістю яка тільки збиватиме з пантелику. Виберіть парочку найважливіших. Наприклад 1 реф для світла-атмосфери, реф якоїсь будівлі чи композиції, реф для деталей чи текстур.
- Хочеться більшого? Використовуйте 3D! Можна базово накидати форми в будь-якому 3D-редакторі, а потім виставити світло. (P.s якщо буде достатній актив з проханнями, зроблю туторіал по 3D у Blender)
3. Коротко про перспективу та композицію
- Повітряна перспектива одне з найбазовіших правил, щоб передати глибину малюнку. Чим далі об'єкт у кадрі — тим він світліший. А той, що ближче — контрастніший і деталізованіший.
- Також є така штука як лінійна перспектива.Той ще клопіт. Але дуже потрібна для полегшення малювання архітектури, міст, будинків, кімнат і всього де потрібна хоч якась будова.
- Об'єкт, побудований по лінії горизонту, закриває від нас нижню і верхню частини. Ми бачимо об’єкт фронтально. Якщо точки сходження дві як на прикладі нижче. То ми бачимо розкриття об'єкта зліва та права.
- Вище лінії горизонту ми будемо бачити нижню частину об'єкта, оскільки вони будуть розміщуватися вище нашого погляду.
- Якщо об'єкт розташований нижче лінії горизонту — ми будемо бачити лише верхню частину об'єкта і сторони, повернуті до нас.
- Чим ближче точки сходу один з одним, тим деформованішим буде виглядати об'єкт.
- Якщо об'єкт знаходиться в середині — його грані розкриваються однаково. Але як тільки ми зсовуємо куб до якої-небудь точки сходу, він розкриває глядачу або ліву (якщо зсовуємо вправо), або праву (якщо сунемо вліво) частини сильніше.
- Композиція досить широка тема, але ми з вами зупинимось на її скороченій версії. Оскільки головна роль композиції — вести погляд глядача від головної точки фокусу до другорядних це допомагає розкрити кожен елемент арту. Якщо композиція малюнка не вдалася, то робота не зачепить увагу, і розглядати її буде не так цікаво.
4. Ефекти й текстурки на десерт
- Деталі, фільтри, тріщинки та текстури. Настав час фіналізувати арт з фоном.
- І на завершення частіше робіть стадіки з натури, фото старого живопису чи скрінів з кінематографу. Більше практикуйтеся та аналізуйте побачене.
Цей туторіал створила художниця-самоучка ділячись своїм досвідом та лайфхаками. Сподіваюсь він буде для багатьох корисним! Дякую що прочитали🍀
Авторка: Talizorya
Редакторка: Дарина
Топ коментарі (2)
Дуже добре, що на сайті з'являються такі дописи, дякую вам :D
І вам дякую за коментар, це мотивує 😊