Куток

Обкладинка для допису Уламки GSC Game World: як закриття в 2011 році вплинуло на українські інді-ігри?
Андрій Чебанков
Андрій Чебанков

Додано

Уламки GSC Game World: як закриття в 2011 році вплинуло на українські інді-ігри?

Що могло дати закриття S.T.A.L.K.E.R. 2 у 2011 році, крім болю в серці фанатської спільноти? Точно можна сказати одне: розвал студії тоді дав всьому українському інді-сегменту знатного прочухана.

Допис у портфоліо: "Розробник S.T.A.L.K.E.R." спершу став знаком відбірної якості кадрів, доки не розпочалася тотальна приписка цього терміну усіма, кому не лінь, навіть якщо ти був просто прибиральником в GSC. Але деяка частина справжніх розробників вирішила замість того, аби здобувати лаври у великій індустрії взятися за розробку невеликих, але цікавих незалежних ні від кого відеоігор.

Саме про те, як легендарна українська ігрова студія зробила вагомий вклад у становлення українського інді ми зараз й поговоримо.

Топ коментарі (2)

Звернути
 
alfred_faust_dcf348b1f763 profile image
Alfred Faust

Додаю!

Варто згадати ще про 8D Studio на чолі з Олексієм Ситяновим (в минулому — провідний геймдизайнер “S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля”) та її гру Sketch Tales, трохи призабуту й неоднозначну (62% позитивних рецензій). Sketch Tales вийшла сирою, з бідною боївкою, її підтримка була закинута через декілька патчів (гра так і не вийшла з раннього доступу) тому ком'юніті досить негативно її сприйняло.

Зараз у пана Ситянова (свою студію він перейменував на
Koan) новий проєкт Sketch Crawler (вийшла в Steam- 15 листопада 2022), гра повністю безплатна.

Звернути
 
alfred_faust_dcf348b1f763 profile image
Alfred Faust

Коментар здублював і на Youtube платформі (для вашого кращого просування), він любить довгі та змістовні коменти.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!