Довільний авторський переказ основних подій Baldur's Gate 3
Інші частини:
- Про що був Baldur's Gate 3? Акт 1
- Про що був Baldur's Gate 3? Акт 2
- Про що був Baldur's Gate 3? Акт 3
Тінепрокляті землі
Отже, ми зрозуміли, що ілітидські паразити, якими заражені наші герої, походять із Місячних веж. Проникнути туди і знайти джерело цього зла - єдиний шанс на зцілення.
Місячні вежі знаходяться десь в глибині цих темних земель. Це моторошне місце, вражене прокляттям, що витягує всю життєву силу у кожного, хто затримається в тіні.
Здається, тут не залишилось нічого живого. Аж тут, зустрічаємо групу людей. Не встигли ми познайомитися аж раптом на нас напали.
Стає зрозуміло, чим небезпечне прокляття тіней. Одного чоловіка затягнуло в тіні, а повернувся він вже чимось іншим. Разом відбиваємося від загрози. Переконавшись, що ми не вороги, люди представились арфістами і привели до безпечного місця.
Це таверна “Останній промінь” захищена від прокляття чарами. Тут тимчасова база арфістів, та прихисток для інших виживших. За головну тут друїдка Джагейра. Спочатку, нам не дуже довіряють. Воно і не дивно - суща душа з паразитом у голові. Але харизма та добрі наміри беруть гору, тому Джагейра розповідає що до чого.
Арфісти протистоять чисельним силам абсолют, яких очолив генерал Кетерік Торм. Він дуже сильний, до того ж, має безсмертя. Джагейрі з арфістами поки що не вдалося зупинити це зло. Але у сущих душ, захищених артефактом, є шанс попасти до Місячних веж і позбавити генерала безсмертя. Допоможемо місцевим, а заодно і дізнаємося про пуголовків.
Щоб дістатися Місячних веж, спершу треба знайти захист від прокляття тіней. Кліркиня Ізобель, що захищає таверну може з цим допомогти. Вона черпає свої сили у місячної богині Селуне, і тільки завдяки їй тримається це місце. Ізобель дає нам благословення для протистояння прокляттю тіней. Та поки ми балакали, напали сили абсолют і почалася бійка. Декому не пощастило, а Ізобель ледь не викрали.
Захистивши таверну, можна трохи перевести дух.
Зустрічаємо вже знайомого диявола Рафаеля. Він тут у пошуках контрактів для отримання душ. Астаріон хоче дізнатися у Рафаеля, що то за пекельні символи вирізані на його спині. Звісно, що диявол так просто не розкаже.
До Гейла приходить маг Елмінстер з посланням. Богиня магії Містра наказала Гейлу знищити абсолют, використавши себе як живу бомбу, щоб спокутувати свою провину.
В таверні також знайшли прихисток вже знайомі нам бісини, серед яких і коваль Даммон. Він допомагає Карлак трохи полагодити двигун, і охолодитись. Після цього її навіть можна обійняти. Але якщо вона не повернеться до пекла, то двигун може врешті решт спалити її насмерть.
Тінесерда мріє стати темною юстиціаркою, це найвищий чин для послідовника Шар. Вона відчуває благословення темної богині і хоче знайти її храм. До речі, богиня Селуне є заклятим ворогом богині Шар як і їх послідовники.
Мізора наказує Віллу врятувати якогось важливого диявола з Місячних веж. Після цього є шанс звільнити Вілла від контракту з дияволицею.
Галсін вважає своїм обов'язком врятувати місцевість від тіньового прокляття. Дух цієї землі Таніель, якого він знає ще з дитинства, міг би допомогти. Проте, з появою прокляття дух пропав. Слід привів до тіньового виміру. Друїд відправився туди на пошуки, поки ми захищали портал від чудовиськ. Але через прокляття, сутність Таніеля розділилася на дві частини. Ми знайшли його темну половину і переконали його повернутися. Після цього Таніель одужав. Та щоб зняти прокляття, потрібно перемогти Кетеріка, бо це саме він його наслав.
Місячні вежі
Від містечка залишились лише руїни, а деякі місцеві перетворились на невмерлих. Врешті решт дістаємося клятих Місячних веж. Нас пропустили без проблем, бо ми ж сущі душі.
І тут я на власні очі переконався, що Кетерік не вмирає, навіть якщо зазнає смертельних ран. Нам дають завдання допомогти культисту Бальтазару з пошуками реліквії під назвою Нічна пісня. Реліквія схована у катакомбах під мавзолеєм. Це можливість втертись у довіру та дізнатись більше інформації.
Мавзолей і храм Шар
Знаходимо мавзолей родини Тормів. Виявляється, колись Кетерік був послідовником богині Селуне і звів Місячні Вежі в її честь. Але горе від втрати дружини і дочки змінило його. Кетерік відрікся від Селуне і шукав забуття у богині Шар. Він зібрав армію темних юстиціарів і відправився завойовувати в імʼя темної богині. Близько сотні років тому їх подолали об'єднані сили, що включали арфістів та друїдів. Джагейра і Галсін теж були там. Перед смертю, Кетерік наслав тіньове прокляття.
Через якийсь час генерала воскресили і він став служити Абсолют. Потім, він підняв з мертвих свою дочку Ізобель але вона була проти його дій. Так, ту саму, що оберігає таверну.
Далі під мавзолеєм відкривається величезний храм Шар. Тут багато пасток і головоломок, які були частиною випробування щоб стати темним юстиціаром. Зустрівши культиста Бальтазара, дізнаємось що реліквію він все ще не знайшов.
А ще, зустрічаємо великого червоного демона, який застряг тут через контракт із Рафаелем. Схоже, що це саме він перебив залишки юстиціарів. Але у диявольскому контракті, як завжди, була якась пастка і тепер демон не може вибратись. Згодом дізнаємось, що останнього юстиціара перетворили на зграю щурів, через що контракт все ще в силі. Це ще один приклад, чому я не довіряю дияволам.
Тінепад
Пройшовши різні випробування на непомітність, винахідливість і таке інше, ми довели, що гідні. Після цього, відкрився шлях у володіння леді Шар - Тінепад. Це інший вимір, в якому темні юстиціари мали пройти фінальне випробування.
Тут ми і знаходимо те, за чим нас сюди відправили - Нічну пісню.
Виявляється що насправді це жива істота небесного походження, асимар на імʼя Айлін. Вона скована чарами Бальтазара і багато років невільно передає свою силу безсмертя Кетеріку Торму. Тому повертати її точно не треба, і Бальтазар іде лісом.
Тепер Тінесерда може здійснити свою мету і стати справжньою темною юстиціаркою. Фінальне випробування полягало у тому, щоб убити послідовника Селуне. Тобто, пролити кров Айлін спеціальним списом, благословенним Шар. Але в останній момент вона передумала, бо Айлін щось знає про минуле Тінесерди, про її втрачені спогади. Асимара було звільнено і тепер вона на нашій стороні.
Битва у Місячних вежах
Світло, яке несе на своїх крилах Айлін трохи розвіює тіні. Прийшов час для битви у Місячних вежах. Благо, тепер Кетерік більше не безсмертний, а ще у нас є союзники - арфісти з Джагейрою а також сама донька богині Селуне. Вони допомогли пробитися крізь чисельну варту, до Кетеріка, який не очікував нападу. Він спробував у підкорення розуму, але артефакт захистив. Генерал зрозумів, що справи серйозні Раптом, зʼявляється велетенський тентакль, хапає Айлін, і допомагає втекти генералу. Крізь пробиту підлогу бачимо, що під вежею була колонія ілітидів, яка і є джерелом пуголовків. Тут в капсулах сидять невільні жертви, прямо як я колись. У капсулі також знаходимо Мізору, яку власне і треба було врятувати за завданням. Та вона не спішить розривати угоду з Вілом.
В одному з приміщень, ми стали свідками наради обраних абсолют. Тепер, ми побачили цих трьох людей, які зʼявлялися у видінні. Горташ - послідовник Бейна, бога тиранії. Так, той самий Горташ, що підставив Карлак. Орін, що вклоняється богу убивств Баалу. Та Кетерік Торм, послідовник Меркула, бога смерті.
Тепер ясно, що саме бог смерті воскресив генерала. Одна з місій Кетеріка Торма була знайти артефакт, це він віддавав накази гоблінам. Видно, що обрані не дуже ладять між собою.
Абсолют - це ніяке не божество, а прамозок ілітидів, який контролюють обрані за допомогою магічних каменів. З його силою, вони можуть підкоряти і контролювати заражених носіїв пуголовків. Тобто, весь цей культ поклоніння новому божеству - це підробка, маніпуляція цих пройдисвітів.
Тож нам треба відібрати всі три магічні камені, щоб зупинити їх. Тут, до речі герцог Алдер Вороній, батько Вілла і дуже впливова людина в Брамі Балдура. Його теж зробили маріонеткою.
План трійки - напасти ордами нечисті під командуванням генерала Торма на Браму Балдура. А далі інші обрані зіграють свою роль.
Кетерік готовий на все в імʼя Меркула, бо цей бог здійснив його бажання - воскресив доньку. Він не здавався до останнього, навіть призвав сутність Меркула - гіганську кістяне створіння з косою. Та це йому не допомогло і старий помер, сподіваюсь, назовсім. А ми отримуали перший з трьох магічних каменів.
Після перемоги, прокляття тіней повністю знято тож тепер ці землі остаточно очистяться.
Допомога друїда більше не потрібна, тому Галсін вирішує подорожувати з нашим гуртом.
Айлін остаточно вільна. Після битви вона нарешті знову може бути разом з Ізобель. Ще за життя, Кетерік засуджував їх стосунки, та ніколи не довіряв Айлін.
Тінесерді тяжко дається рішення відректись від богині Шар, яка не дає їй спокою після подій в Тінепаді. Виявляється, що насправді вона не сирота, а її батьки досі живі та перебувають в полоні шаритів. Хтозна які ще спогади було втрачено.
Карлак, розповіла, що була в особистій охороні Горташа, захищала його дупу від чисельних ворогів. Босс до неї добре ставився, і вона поважала його. Та в один день він взяв і відправив її до пекла для експериментів дияволиці Заріель, де їй поставили двигун замість серця. Тепер вона жадає помсти за таку зраду.
Вілл розповів, що уклав контракт з Мізорою, щоб врятувати місто від фанатиків, які хотіли призвати древнє зло. За це батько тоді прогнав сина, та зараз його треба рятувати.
Джагейра приєдналась до групи, щоб захистити місто, що вона робила вже багато разів.
Топ коментарі (2)
Безумний рівень. Ще більш безумно я його пройшов, у мене там творився повнісінький треш. Пару епізодів - Тінесерда кинула, Вілл напав і отримав тягла, проте у команді залишився. Табір арфістів повністю розгромлений, Ізобель двічі вбита, лорда демонів нахитали, Меркула розстріляв літаючий Астаріон, і т.д.
Літаючий Астеріон?😮
Арфісти дохнуть, як мухи, це правда.
Мені найважче було проходити Крагу Шар, а справжньою несподіванкою став підкат Вілла.