Куток

Обкладинка для допису На прикладі Half-Life 2 як ігри створюють шаблони, щоб спілкуватися з гравцем мовою форм і кольору?
Андрій Ігорович
Андрій Ігорович

Додано

На прикладі Half-Life 2 як ігри створюють шаблони, щоб спілкуватися з гравцем мовою форм і кольору?

Я запустив розділ Містобудівник Фрімен з гри Half-Life 2: Episode Two, провів розгляд двох ігрових механік і поділився думками про те того, як ґеймдизайн використовує особливості людського розуму для покращення ігрового досвіду гравця. Тож, якщо Вам цікаво дізнатися про те, як ігри створюють шаблони, щоб спілкуватися з гравцем мовою форм і кольору, то запрошуюю на три хвилини до перегляду мого нового відео на YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=19BPd3MA4U8 

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!