Всім привіт! Я давно тут не писав, але прийшов час розповісти трішки новин з розробки і просування гри. Куток гарно для цього підходить. Всі посилання внизу.
Розробка
Нова механіка
Я подивився що паркур виглядає нудно, захотів урізноманітнити. Вирішив додати механіку чіпляння за кути, як у Blasphemous.
Чіпляння
Як працює чіпляння? На кожному місці де гравець може чіплятись я ставлю невидимий об'єкт, і у гравця також є невидимий об'єкт, ви можете бачити на картинці квадрати. В персонажа - червоний а на куті - синій. Коли ці два об'єкти торкаються одне одного, при умові що затиснута клавіша яка відповідає за чіпляння, дівчина хапається за кут.
Підтягування
Тепер гравець хоче вилізти на платформу з яку він зачіпився. Повинна вмикатися анімація і він повинен плавно переміщуватись на гору. Спочатку, я вмикав анімацію і прикладав фізичну силу до гравця, яка виштовхувала його на гору. Але воно виглядало жахливо, ось так.
Пробував погратись з силами, але все одно виглядало погано.
Потім вирішив просто змінювати позицію гравця на кожному кадрі анімації. Так, можливо це не дуже зручний варіант для розробки, але тепер виглядає краще.
Перебудовую мапу
Я зрозумів що всі кімнати які я зробив дуже малі, хотілось щоб у кімнатах було більше простору, тому почав перебудовувати мапу. Тепер кімнати стануть більшими.
Просування
Вішлісти
Наразі у гри 656 вішлістів, останнім часом приходить мало. За минулу добу лише +2. Ось статистика по днях. Сторінка була опублікована 10 квітня о 21:00 за gmt +2.
Ось статистика додавання до бажаного по країнах.
Я просуваю гру через Twitter, Reddit і Mastodon. Вони досить ефективні. Instagram не дає бусту. У Twitter я роблю дописи щодня. Серед соцмереж, звідти йде найбільше людей. Також у гри є Discord. Всі посилання внизу.
До речі я зміг розвинути Twitter до 570 підписників, почав активно його вести 11 березня.
Google analytics
Я під'єднав google analytics до Steamworks. Тепер відслідковую відвідування сторінки в реальному часі. Це дає трішки більше статистики. Та й взагалі весело дивитись звідки заходять люди. Якщо навести курсор на точку, то воно ще й покаже місто.
Топ коментарі (20)
Можливо мені здається але героїня наче трохи зливається з заднім фоном, інколи важко чітко відстежувати її переміщення. Але може це просто враження від шакальних гіфок) Загалом виглядає симпатично
Мені про це вже казали, думаю що робити. Можна обвести пікселями одного кольору, наприклад як в Erra: Exordium
Думаю варто спробувати)
Я спробував обвести персонажа, воно виглядало жахливо.
Тому я спробував просто затемнити фон. Що виглядає краще?
Може додати до персонажа якихось кольорів..
Справа виглядає краще як на мене
В статиці важко сказати, але справа ніби краще
Можна спробувати трохи змінити колір волосся
Дякую, що ділитесь "внутрішньою кухнею" розробки гри. Гра виглядає класно, додав у список бажаного.
Я радий що комусь подобаються такі дописи. Дякую за +1 вішліст
Клааас, теж обов‘язково додам у список бажаного)
Дякую! Що думаєте про такі дописи де є опис того як йде розробка з середини?
Дуже цікаво. Вподобав вашу систему чіпляння)
А на якому рушії гра?
Construct 3
А як ви просуваєте гру? Оновлюєте сторінку Twitter, Reddit і Mastodon, або якесь платне просування на платформах?
Дякую
у Твіттері кидаю просто гіфки щодня. На реддіті не часто, бо зявляться проблеми через спам. В мастодон зазвичай кидаю те що в Твіттер, але дописую щось, щоб виглядало більше як маленький девлог
Чувак, дуже круто виходить, продовжуй і тримай в курсі новин!
Дякую! Радий що комусь подобається
Виглядає дуже прикольно, вже додав у вішліст. Сподіваюсь побачити і на боксі)
Дякую за коммент і вішліст