Куток

Обкладинка для допису Художник і геймдев: Новий проєкт - нова команда
Error 43 для Художник VS Геймдев: Сага

Додано

Художник і геймдев: Новий проєкт - нова команда

Всім знову привіт!

Для тих, хто тут вперше: Я - Помилка, самонавчена художниця і це - проєкт-блог мого особистого досвіду участі у створені ігор. Без об'єктивності і порад - тільки хаотичний, суб'єктивний досвід, який, сподіваюсь, зможе когось надихнути творити\приймати участь у створені ігор.

Без зайвої лірики - почнімо!

Другий проєкт, друга команда, другий джем

Друге моє занурення у геймдев відбулося... Ніколи не вгадаєте коли - у рамках уже другого Ukrainian Visual Novel Jam. Цього разу мені пощастило попасти під опіку неймовірної команди Nаbula у якості позаштатного радника BG художника для проєкту Віддзеркалені.

Обкладинка проєкту на Ітчі

"На цей раз об'єм роботи має бути менше, оскільки під моєю відповідальністю тільки фони", - думала я. На ділі ж все вийшло прямо навпаки.

Що вдалось реалізувати?
Завдяки досвіду команди та розподілу праці вдалось намалювати усі 13 запланованих фони. Порівняно з "Казкою про кошенят" (про участь у розробці якої можна почитати тут) з тотал рахунком у 34 графічні елементи (сцени, спрайти, фони), може здатись, що стало гірше, проте ні.

Фон - Площа-день

Фон - площа-ніч

Фони на цей раз мали набагато складнішу стилістику а також були підготовлені для подальшої анімації. Плюс, усе це створювалось в умовах коли стабільне світло було лише вночі.

Фон - шпиталь-вечір

Фон - шпиталь-ніч і все погано

Також хочу зауважити прекрасну роботу нашої аніматорки, яка вдихнула життя у бєкграунд. І заодно прошу Вас, читачі, пограти у новелу та оцінити якість і об'єм проробленої роботи.

Що не встигли і/або можна було зробити краще?
Як соромно б не було те визнавати, але це був мій перший досвід з лінійкою перспективи і тим як її ставити. Тож на деяких фонах є дуже впороті деформації навколишнього середовища, які особисто мені муляють око.

Причипіться до себе то святе

Загальні враження від проєкту : як і попереднього разу, не зважаючи на усі труднощі, враження після проєкту позитивні і яскраві.
Також, у процесі було прокачено наступні скіли:

  • Командна робота : для мене це болюча тема, тож будь-який успішній кейс співпраці - велике досягнення. Окрема подяка проджект менеджерці та керівниці по візуалу за такий досвід!

  • Правки - це норма : вони завжди були, є і будуть. І це нормально коли нарис перероблюється по 10 разів.

  • Робота з лінійкою перспективи : десь на другому-третьому фоні я її таки поборола! Один раз навчилась - тепер користуюсь постійно.

Як завжди - дякую за прочитання блогу!
Наразі не можу сказати коли буде наступний "великий" апдейт саме цього проєкту, але ми ще точно побачимось :)

Усім творчої наснаги і вдачі!

P.s. Дуже раджу Вам слідкувати за подальшим розвитком "Віддзеркалених" та інших проєктів Nabula на їх ТГ каналі. Дівчата створюють неймовірні речі і розвивають проєкти далі. Тож, від себе, дуже прошу їх підтримати!

Топ коментарі (1)

Звернути
 
mob_niroh profile image
MobNiroh

Ну, насправді якщо хочете спростити працю з задниками, можна зробити блокаут у 3d. Це допоможе виправити перспективу, і можливо навіть прискорить працю(залежно від способу використання)

Приклади:
1) artstation.com/artwork/kl82rz
2) artstation.com/artwork/ArzkAX
3)artstation.com/artwork/aG1GGz

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!