Куток

Обкладинка для допису Історія створення Deputinization #1: Початок
Іван Зеленський (Aske4)
Іван Зеленський (Aske4)

Додано

Історія створення Deputinization #1: Початок

Привіт, хочу розповісти про історію створення нашої гри, і думаю що розказати одним дописом все не вийде - обов'язково щось забуду. Тому розіб'ю це на декілька частин і почнемо ми з того як це все народилось.

Я грався з ігровими рушіями ще здавна, нічого з цього не виходило, але мені подобалось як кодити, так і малювати для гри. Я навіть прагнув знайти роботу у цій сфері, але в якийсь час відмовився обравши шлях фрілансу та розвитку особистої справи. Я бавився не тільки ігровими рушіями, але й настільними рольовими, такими як Pathfinder або Savage Worlds(Але у DnD я не грав ніколи). Це народило тяжіння до створення власних всесвітів і історій. Доволі типічна історія для індідеву, чи ні?

Старий проєкт під назвою Punks Not Dead
Скріншот зі старого проєкту під назвою Punks Not Dead

Але давайте перейдемо у сьогодення. Сам я з Маріуполя, але давно переїхав до Києва, тож війна дісталась мене вдруге. І цей раз я переживаю її не як дитя, а як вже доросла людина, із повним розумінням того що відбувається.
Створив проєкт в Unity я у день, коли росіяни розбомбили драмтеатр у Маріуполі, а саме шістнадцятого березня. Для мене це стало символічною датою. В мене забрали частинку життя(Бо часто саме біля драмтеатру, у шкільні часи, ми гуляли з друзями) і я одразу створив нову(бо я впевнений, цей проєкт я запам'ятаю назавжди).

Завжди, коли я грав в ігри, я брав якусь інформацію для себе з них, тому я впевнений що вони мають вплив на гравця. Із цим розумінням я прийшов до того, що варто зробити гру за подіями російсько-Української війни. Оскільки досвіду та знань в мене ще недостатньо я захотів взятись за щось більш-менш просте, тому обрав аркадний жанр. Зробивши перші арти та концепції рівнів, я поділився ними з друзями та деякі з них приєднались до розробки. Через нестачу досвіду ми одразу стикнулись з великою кількістю проблем: погане планування, купа багів, відсутність ідей. Так, хоч жанр аркада доволі простий - створити щось реально цікаве це справжній виклик для нас. Але нам вже подобається наша гра, звісно завжди є куди рости і ми будемо прагнути цього, однак це вже непоганий результат для першої гри.

Піксель арт Драмтеатру

І невеличкий висновок, якщо це так можна назвати: Для мене цей проєкт став виплеском емоцій, особливо гніву. Мені хочеться насміхатися над нашим ворогом, дражнити його. Хочеться сміятись з російських військових, з воєнкорів, політиків і пропагандистів. Саме тому я створив цей проєкт, саме тому я працюю над ним і зараз. Так, навряд чи він є унікальним, подібних ігор багато, але він дав мені більше ніж я очікував. І про це я розповім у наступних дописах. Дякую за прочитання, Слава Україні!

Соц. Мережі:
Steam
Youtube
Twitter

Останні коментарі (2)

Звернути
 
jorest profile image
Орест Лук'янчук

Героям слава! Дякую за гру та цікаву розповідь про її створення, очікую на наступну частину розповіді.

Звернути
 
aske4 profile image
Іван Зеленський (Aske4)

Дякую за підтримку!

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!