Куток

Обкладинка для допису Dark Messiah - гра про яку всі чули, але ніхто не грав
смоктав член
смоктав член

Додано • Оновлено

Dark Messiah - гра про яку всі чули, але ніхто не грав

                **Дисклеймер** 
Увімкніть повноекранний режим Вийти з повноекранного режиму

Ця стаття спершу мала бути повноцінним відео, але я став дед інсайдом. Тому аби текст не пропадав дарма, я вирішив перенести його у формат статті. Перед цим трошки відполірувавши його. Ну і звичайно ж скріншотів у мене нема, тільки відео. А також тут є матюки, багато чи мало на ваш розсуд.
Дякую за увагу, дисклеймер аут.

Темний Месія - це одна з небагатьох ігор яку я можу назвати своєю улюбленою. Також, я помітив що ком'юніті гри, як і її популярність близька нулю. Тому, я зібрався тут щоб просвятити тебе, неповноцінного члена суспільства, в світ справжніх відео ігор.

Тільки перед цим невеличка передісторія.
Всі ми знаємо студію Arkane, і знаємо переважно за дилогію Dishonored (дото я не рахую), Deathloop, перезапуск Prey, а також RedFall, що має скоро вийти.
Та чи знаєш ти, з чого почався їх шлях? Ні? Ну нічого, зараз розповім, коротко.

Почали! Arkane studios була заснована у 1999 році, вихідцями з ЕА, оскільки та не хотіла давати грошей на новий і амбітний проект, в стилі ультіми. Тому Колантоніо сказав "Чао поважні" і зібравши таких же амбітних молодих людей, як і він сам, заснував студію Arkane studios, та почав робити свій перший серйозний проект Arx Fatalis.
Пошуки видавця на той час були важким завданням. Але Колантоніо все таки зумів.
Гра вийшла у реліз і зібравши схвальні відгуки преси, і гравців, з тріском провалилась фінансово.
Студію це не сильно засмутило, адже Arx Fatalis все таки мав схвальні відгуки. Тому Arkane почали робити сиквел Arx fatalis.

Стоп! Я ж не розповів тобі про саму Arx Fatalis!!! Який жах! Виправляю!

Arx Fatalis це духовний нащадок Ultima underworld. Темне фентезі, де гравця замикають в підземеллі і дають неймовірну свободу дій.
Події гри розгортаються в світі, сонце якого вмерло. Тому розумні створіння по типу: людей, гоблінів, тролів, змієтян, дварфів і не таких розумних, але спритних крисолюдів вимушені були переселитись в печери, щоб не замерзнути насмерть.
Наш герой - посланник божий, буквально. Задача якого, зупинити прихід Акба, бога нетакусю, що несе розруху в світи куди його призивають.

Image description

Закриваючи гравця в Херобрінових шахтах, Arkane, не забули додати просто колосальну можливість інтеракції з оточуючим світом. Наприклад в грі можна готувати їжу, наприклад смажити м'ясо, або змішавши воду з мукою утворивши тісто і поклавши біля багаття, утвориться хліб. Цю механіку успішно вкрав і оказуалив майнкрафт, з його трьома пшеницями.

(таймкод 2:50)

Також в грі присутня унікальна система магії. Справа в тім, що гравець має власноруч накреслити знаки в повітрі, аби створити заклинання. Також магію можна заготовлювати, щоб одразу використати її в бою, а не довго й нудно креслити і паралельно вмираючи від своєї незграбності.

Алхімія теж не обійшла гру стороною. Не найцікавіша частина гри, але яка пророблена. Гравцю необхідно спершу знайти інгредієнти, потім змолоти їх в порошок, цей порошок насипати в пусту колбу і залити водою. Це було перевірено лиш частково, оскільки мій персонаж занадто тупий для алхімії.
І так, наче нічого не пропустив окрім бойовки. До 2006 року, це було щось неймовірне. Анімація і напрям удару залежить від напрямку руху гравця. Це була перша гра з такою бойовкою. В своєму роді унікальна бойова система, яку до ідеалу доробили в темному месії.
О! Я ж забув про одну дуууже важливу річ. Гру можна пройти вирізавши абсолютно всіх. Я не жартую. Буквально влаштувати геноцид. На ютубі є цілі відео присвячені цьому.

З Arx Fatalis закінчили. Окрім того, щоб попросити купити гру, більше сказати нічого.

Паралельно розробці, студія Arkane шукали видавця, що також було важко. Але завдяки зв'язкам з Valve, до них звертаються Ubisoft і пропонують видати гру. Тільки про сиквел Arx Fatalis і мови йти не могло. Натомість Ubisoft запропонували випустити гру спін офф, по всесвіту Might and Magic. На що Arkane погодились, і в 2006 році ми побачили це чудо.
З історіями закінчили, тому почнемо про саму гру, нарешті.

При запуску Темного месії меча і магії починається заставка пророцтвом, яке гравцю не цікаве, до середини гри.

Після початку нової гри, нас зустрічає Фенриг, маг що розповідає про кристалл Шантірі, який ми, Сарет, маємо забрати з підземелля.

Image description

Весь ревень - туторіал, де нас вчать бігати, стрибати, крастись бити. Неймовірні факти, які не можна замовчувати.
Забравши кристалл, повертаємось додому, до Фенрига. Щоб пізніше відправитись до міста Стоунхелм. Аби передати кристалл іншому магу Менелагу. Самого Сарета не відпускають, тому з допомогою магії, йому в голову заселяють Зану.

Діставшись воріт міста, даємо вартовому перевірити папери. Але під час перевірки, на місто нападають некроманти. Кінь героя падає, скидуючи Сарета. Побачивши це вартовий затягує нас в одну з башт і наказує бігти до внутрішніх стін.
Добігаємо, й стаємо до балісти, якою розстрілюємо циклопа. Після смерті якого облога відступає, даючи час на передих.
Спускаємось в місто, де знаходимо Ліну, ученицю, племінницю мага Менелага. Передаємо кристал Менелагу та йдемо вечеряти і спати.

Від сну нас будить один з прислуги, хлопчина каже що на місто напали некроманти. На цей раз під покровом ночі, і на цей раз вдало. Один з темних лицарів, йшов слідом за прислугою, тож нічого не залишилось як його вбити. Обходимо маєток та дістаємось підвалу, через який пробираємось до покоїв Менелага. Відчинивши вікно, некромант, що готувався вбити мага, заморожує нас. Менелаг не гаючи часу вбиває некроманта. Але вурдалак що тримав Ліну, вбиває його і краде кристал.

Часу оплакувати смерть нема, тому відправляємось в погоню. Бігаючи по дахам і карнизам, дістаємось амбару, до якого вбіг вурдалак і який оточений темними лицарями.
Перерізавши всіх, спускаємось в підвал, де знаходимо жмура, по записці біля нього, взнаємо що саме він впустив некромантів в місто.
Далі по тунелю знаходимо Арантіра. Зана каже що нам з ним тягатись ще рано, але в нього так потрібний нам кристалл. Випускаємо полонених, під шумок забираємо камінь і тікаємо. Головне не софтлокнути гру.
Тікаючи ловимо флешбек де нам в голову поселяють Зану, але трохи викривлений. Прокинувшись, питаємо її що це було, на що та прямої відповіді не дала.

Трохи далі зустрічаємо Ліну. Вона каже що нам потрібно пробратись на корабель. Оскільки свій вибір за найкращу тям Месії, я ще не зробив, то робимо як вона сказала. Але просто в бій іти не вийде. На кораблі є балісти, що дуже боляче б’ють, тому найкращим вирішенням проблеми, стане косплей сабнаутики.

Image description

Проникши на посудину, акуратно вирізаємо все що можна та дістаємось палуби, з якої впускаємо Ліну.

Ліна каже що їм треба час на підготовку, і щоб ми готувались відбиватись від ворога.
Після бою, Ліна зве нас на приватну розмову.

Прибувши на острів Черепа, застаємо розбиту розбиту вщент групу, що мала чекати на нас.

Image description

Трохи далі, вже застаємо орків, що як раз слухали промову їх ватажка. Винищуємо сім орків, після яких вилазить підмога в лиці ще трьох. Їх теж ліквідуємо і з допомогою рушія гри скіпаємо найгірший момент гри, а саме зустріч з летючими зефірками. Піднімаємо браму й даємо команді просунутись далі. Неподалік знаходимо лук, що стріляє стрілами на мотузці.

Тут трошки поясню. Лук на мотузці з’явився в першій частині Thief. І там це була повноцінна механіка, адже стріли можна було ліпити на будь яку дерев’яну поверхню. Темний месія, на відміну від перезапуску 2014, цю механіку зберіг в ідеалі. Тому висновку тут не буде. Просто цікавий факт, щоб ти зрозумів, яка ж ця гра пиздата і що її треба купити.

Вибравшись, часу на перепочинок нема, на нас нападає Паокай. Як каже сама гра, павший дракон, хоча по факту це виверна чи щось таке.
Тікаємо від неї в храм, та дістаємось до гігантських воріт. Ліна каже щоб підняти ворота, необхідно подати живлення в храм.
Залишаємо Ліну саму й вирушаємо на відновлення електро харчування.

Пробираючись через дуже атмосферні локації, відновлюємо живлення. Та варто було лиш відійти, як з'являється Аратрок, той самий орк, що читав мотиваційну промову.
Він пропонує чесну дуель, без магії і демонічних штучок. Якщо виграємо чесно, його орки не будуть нам перешкоджати.

Саме собою перемагаємо пожилого воїна, і повертаємось до Ліни.Та підіймає браму. Ми пройти встигаємо, а Ліну вбиває Арантір.
Іншого виходу нема, як тікать.

Наступна глава - крипта, де треба зібрати 4 магічних кристали, щоб відкрити прохід до магічного черепа тіней.
Перший камінь знаходиться під статуєю

Image description

другий вмонтований у стіну

Image description

третій охороняє ліч

Image description

а четвертий знаходиться в труні, що впала біля озера

Image description

(Скріншоти були зроблені вже після збору усіх кристалів.)

Проходимо далі, аж раптом королева павуків каже що щоб отримати череп, потрібно пройти іспит. Ну і посилає на нас з десяток гігантських павуків, відбивши яких забираємо череп тіней.

Арантір, що переслідував нас в пошуках черепа, вже встиг дістатись героя. Та з допомогою магії вбиває нас, кинувши на шипи.

Прокидаємось біля гори трупів. Зана каже що воскресила нас, за рахунок себе. І тепер ми з нею стали ще ближче. Також, нам тепер доступна демонічна форма.
А наші речі забрали орки. Повертаємо їх і виходимо у велику круглу печеру, де ходить циклоп, що охороняє прохід далі.
Оминаємо його і вибираємось до підконтрольній гоблінам території, де вирізаємо всіх.

Далі по маршруту натрапляємо на гігантських розмірів хробака, що видихає отруйні пари і ваншотить. Битись з ним марна справа, наші удари його навіть не почухають. Тож тікаємо.

Image description

Вибравшись з храму знаходимо шлюпку, на якій нас чекав Дункан і ще один приспішник Менелага. Доповідаємо йому все, на що той каже що Арантір відплив декілька годин тому.

Допливаємо до міста, та бачимо що його поринув хаос. Усюди бігають вурдалаки й темні лицарі.
Нам треба пробратись до місця, де Арантір, на початку гри відкривав портал.

Image description

По ту сторону порталу знаходиться його штаб. Пробираючись по якому, виясняється що Ліна жива. Її скинули в яму з павуками. Де прибивши королеву павуків, знаходимо її приліплену до стіни.
В самому лігві Арантіра, знаходимо записи, де говориться, що він принесе місто в жертву. Щоб запобігти відродженню короля демонів і за сумісництвом нашого батька.

Image description

Діставшись некрополісу, з боєм просуваємось до Арантіра. Від моїх фінтів навіть гра підохуїла, що зловила критичний баг і вилітала кожен раз, як я вбивав ліча. Тому футажі будуть МОЇ. Треба було просто почекати, поки діалог програється.
Діставшись Арантіра, скритно, як титан під час висадки, спускаємось до нього. І з допомогою стелсу зарізаємо діда. Але ось тє на! Він виявився під захистом скриптів, тому посилає на нас скелет ящірки, яку Сарет вбиває повторно, а за нею вже й Арантіра.
Розкинувши мізками, Сарет вирішує все таки пожертвувати містом, щоб урятувати світ. Тому він запечатує в'язницю з батьком.
Повторно грає пророцтво, яке гравець вже розуміє.
Все.

Ти прочитав саме мою історію проходження Темного месії. Звичайно це гучно сказано, зважаючи на те що історія крім фіналу лінійна. Але я мав на увазі шлях і ті невеличкі вибори що я робив.

Давай я спершу розповім про геймплейні штучки, щоб ти зрозумів що й до чого.
Dark Messiah of Might & Magic, має в собі нотки іммерсив симу, що дозволяє, при певних знаннях, пропускати етапи гри. Також це доступно гравцям, через рушій source, підігнаний Valve. Гра дуже фізична, і за використання фізики хвалить.

Так от, в грі присутні елементи рпг у вигляді прокачки. Очки прокачки тут начисляються не за вбивства, а за виконані завдання. А це означає, що автор психопат, якому подобається вирізати локації). Також, усіх поінтів, що дають за гру, не вистачить щоб вкачати всі вміння, тому треба продумати білд.

Image description

Гравець ніколи не зможе зібрати чистокровний клас. Це означає що гравець буде гібридом певного класу, або усіх трьох одразу. Наприклад мій білд це асасін, що вправно користується мечем і володіє певними магічними закляттями. Найкращий білд, що я збирав.
Мені ця система подобається, хоча до системи з Dishonored їй далеко.
Якщо ти забув, там по карті розкидані руни, які треба збирати для прокачки. Це дає змогу гравцям визначитись зі стилем, спонукає експериментувати, а також досліджувати локації.
Хоча замість рун, ми маємо секретики. Яких тут по всій грі близько 50.

Бойова система. В грі представлена еталонна бойовка, що є доробленою бойовкою із Arx Fatalis. Напрям удару а також те куди полетить ворог, залежить від напрямку руху гравця. В грі представлено десь 6-7 ударів: удар вліво, удар вправо, два колючих удари, удар в стрибку і скрите вбивство. Задля його активації, потрібно тихенько підійти ззаду і зажати ЛКМ.
Є ще копняк, але я не вважаю його повноцінним ударом. Це скоріше міра підстраховки, якою треба користуватись щоб повалити ворога, або на трохи застанити.
Шкала адреналіну заповнюється з кожним нанесеним ударом. Після її заповнення гра дозволяє вбити одного або групу ворогів, за один сильний удар. А ще посилює або видозмінює дію певних заклинань. Ну і екран покривається ефектами.

Це поки що єдина і найкраща репрезентація бойової системи.

Темний месія хоче щоб гравець використовував магію.
*Я тут трошки відступлю. Забув сказати що магія тут грає роль допоміжної. Тобто за повноцінного мага тут не зіграти, бо мана хоч і регенерує, але дуже повільно. А самі касти не наносять багато шкоди ворогу. *
Тому окрім тієї магії що можна використовувати за рахунок мани, є й сувої, розкидані по всій грі.
В сувоях зберігається не вся магія, що доступна від прокачки, а лиш деякі види.

Ще не знудьгували? Добре. Бо на черзі в нас магія, яка потребує ману і попередньої прокачки.
Це в нас: нічне бачення - дозволяє бачити в темряві. Вогняна стріла - випускає з пальця контрольовану вогняну кульку. Вогняна пастка, заморожування, блискавка, вогняна куля.
Інферно - перетворює руку Сарета на вогнемет.
Телекінез - притягує та жбурляє об'єкти.
Зцілення, або ж регенерація. Про неї потім.
Зачарування, або ж омана - переманює ворога на наш бік.
Притулок - покриває Сарета магічним щитом, що захищає від усієї шкоди, що є в грі. І на кінець Слабкість.

Деякі види магії в Темному Месії зав'язані на використанні фізики. Заморозка заморожує ворога, якщо в того попасти. Але якщо вистрілити в землю, утвориться лід, на якому послизнеться ворог.
Телекінез допоможе притягнути зілля регенерації, або ж камінь.
До речі, пам'ятаєш що я казав вище, про адреналін? Ну так ось, якщо використати телекінез під час адреналінового рашу, то герой зможе підняти в небо ще живого ворога. Заморозка заморозить того назавжди, а заклинання слабкості зменшить ворога, що того можна роздавити.

Система лікування. В грі здоров'я не регенерує, хіба що після прокачки певної навички. Але ним не користувався, тому хз.
Замість регенерації, нам пропонують лікуватись за допомоги зілля часткової регенерації, зілля повної регенерації, певних грибів, що відновлюють здоров'я і полоску мани до максимуму, а також їжею і заклинанням регенерації, яке ламає увесь баланс гри. Оскільки воно просить 15 мани за каст, а у гравця, навіть без вкачаної галки мага, є купа баночок мани. Що фактично дозволяє перетворювати воду у вино. Ще у гравця немає анімації на цей каст, на відміну від ворогів. А також мінімальний кулдаун.

Левел дизайн побудований таким чином, що у гравця, майже завжди, є два шляхи проходження. І вибравши один шлях, гравець може не отримати певний лут, або пропустити секрет.
На деяких рівнях, доступні інтерактивні об'єкти, на кшталт тарану, який розкидає ворогів, або відкриє шлях.
Пасток, на які можуть потрапити моби, або ж заманити гравця.
На деяких стінах висять шипи, на землі розміщені багаття, й дерев'яні об'єкти по типу бочок і ящиків.
Хоча й без відверто поганих рішень не обійшлись. Фінальні рівні проходять в некрополі. І це після неймовірного й різноманітного острова Черепа!
Як в Берсерку, вважають найкращою аркою "золоту добу", так і в Dark Messiah найкраща частина гри - острів.

Штучний інтелект напарники та вороги. Я збрешу, якщо скажу, що боти тут розумні. Якщо йти шляхом тихого асасина, це особливо помітно. Вороги не бачать героя навіть у гарно освітленому приміщенні, не реагують на трупи, навіть на те що їх друга вбили у них на очах.
Але це компенсує 2 речі: дизайн та діалоги.
Arkane studios гарно пропрацювали діалоги між мобами. Зачасту вони несуть гумористичний характер.
Також в грі є багато сцен, для активації яких треба трошки почекати в тіні. Наприклад, два гобліна стоять перед пасткою, з метою заманити і вбити гравця. Але якщо не різати їх, то ми побачимо що один з них забуде за пастку і сам в неї потрапить.

Самі по собі вороги варіативністю не славляться. Ми маємо: темного лицаря

Image description

темного лицаря 2, у нього загострені обладунки, зі зброї довгий меч та щит, а ще б'є сильно. (картинки нема)

Некромант - напів оголене чмо, що викликає нежить, стріляє вогняними стрілами а в ближньому бою використовує гак.

Image description

Гобліни - малі зелені й напрочуд прудкі потвори, що атакують групами. Важко збити з ніг, але камінюка все виправляє. Якщо вбити одного з них, на очах у інших, то є шанс, що вони злякаються і розбіжаться.

Image description

Орки - великі оранжеві гобліни. З гоблінами і ворогують. Дуже сильні, можуть вибити гравця з блоку.
На мою об'єктивну думку є найкращими ворогами.

Image description

Ліч - нежить некромант що призиває нежить.

Image description

І останній вурдалак - кончений хуєсос і йобаний гандон. Рекомендації по боротьбі: тікай. Неймовірно сильні, прудкі і живучі. Поодинці ніколи не з'являються.
Молись, щоб вони тебе не побачили.

Image description

(Я називав їх неправильно увесь час...)

Боси! Їх в грі по пальцям перерахувати, це в нас циклоп з початку гри, виверна з середини гри, ще один циклов, якого круто запиздити і за якого дають поінти, Аратрок, королева павуків, ще одна виверна і Арантір. Тих що не треба розстрілювати з балісти, або заманювати в пастки три.
ТРИ НА ВСЮ ТРИКЛЯТУ ГРУ! Це Аратрог, ватажок орків. Єдиний персонаж на всю гру, що своїми діями завоював мою лояльність.
Бій з ним, це бій зі звичайним орком, просто сильнішим. Вбиває він з двох ударів, і має багато здоров’я. Найлегший спосіб його перемогти, кинути камінюку, й добити.
Королева павуків - бій з нею може йти по двом тактикам:
Перша - кружляти з мечем під пузом
Друга - розстрілювати з лука, стоячи за огорожею з факелів. Але бос сам опціональний, вартий уваги, тільки якщо тобі сподобалась Ліна.
Арантір! Магічна гнида, яку не можна вбити скритно. До початку бою безсмертний, після початку теж. Під час цієї невразливості воскрешає кістяк, з яким необхідно битись. І так декілька разів, допоки той не витратить усю ману.

Із напарників за всю гру у нас є тільки Зана та Ліна. Якщо Зана постійно з нами, бо сидить в голові, то Ліна слугує лиш сюжетним помічником або навіть обзою. Хп в неї нівроку, а єдина користь це безкоштовне лікування.

Так, наче все за геймплей розповів, тепер що до сюжетних виборів. У грі десь 4 чи 6 фінали, і кожен з них залежить від двох з половиною виборів. Перший з них, це рятувати Ліну, з павучої ями чи ні. Другий - залишити Зану чи ні. І фінальний, перед входом в склеп, нас Зустрічає Ліна. В залежності від минулих дій гравця, вона піде з нами, або почне дуель. Також від вибору буде залежати яка саме Ліна буде перед гравцем. Якщо не рятувати Ліну, то вона прийде до нас у формі ліча. Тоді не залежно, чи вигнав гравець Зану, з тіла чи ні, буде дуель.
Якщо ми вибрали Зану, то в фіналі буде фігурувати вона. Якщо Ліну, то від фіналу, залежати буде її життя. Вибравши звільнити батька, Ліну спіткає смерть.
Також можна стати сігмою, гіга чадом і фінальні рівні провести самому.

Анімації, герой та взаємодія. Як можна побачити, у Сарета є власне тіло.

Image description

І воно, скажу я тобі, має найкращу реалізацію з усіх існуючих ігор. Сарет інертний, тіло має відчутну вагу, коли рухається має невелику затримку, а анімації виконані неперевершено. Пік цієї кропотливості, можна побачити на початку гри. Коли страж просить документи на перевірку, Сарет дає документ, а охоронець відкриває листа. І ВСЕ ЦЕ З ВІДПОВІДНИМИ АНІМАЦІЯМИ! Таких деталей в грі достатньо, але зазвичай інтеракція з нпц обмежується діалогами.
А ще у Сарета аж 3 статичних анімації стояння. З опорою на ліву ногу, праву, або ж на обидві одразу.

Остання з останніх тем на сьогодні складність.
Їх нам дали аж 3 штука: нормальна, важка і хардкор.
Рекомендую грати на важкій складності. Адже нормальна занадто легка, а хардкор… не будемо за нього.
Важка складність ідеально збалансована, вороги не відлітають за 3 удари, і не вбивають за 1.

ТРЯСЦЯ ЙОГО МАТЕРІ, це ж я забув про тех складову та іншу фігню.
Ну то слухай. На нових машинах, з відеокартам більше ніж на 2 гіга, гра працювати відмовляється. В один момент ти зловиш критичний баг, на якому гра буде завжди вилітати. Пофіксити це можна завдяки утиліті, на яку я не залишу посилання. Його можна знайти в спільноті стім.
Після цього гра буде працювати більш менш стабільно.
Також в стім спільноті можна знайти українізатор.

Тепер точно все. Через 5 довгих років, я написав цей текст. Ти й уявити не можеш, який я радий, закривати цей гештальт.

Топ коментарі (15)

Звернути
 
lisper_1991_71eab5e0ecc54 profile image
Lisper

Ну все, пішов купувати Dark Messiah!
(Він, доречі, зараз зі знижкою в Steam коштує 18 гривень)

Звернути
 
brendi413 profile image
смоктав член

Який молодець

Звернути
 
cringenya profile image
кринженя

Недавно задумався про ці гіфки з гри, де противники на льоду слигаються і падають. Так ось, зараз для мене це стало більше показником того що аі ворогів не дуже, бо обійти небезпечне місце для себе не можуть.

Звернути
 
brendi413 profile image
смоктав член

Це від ситуації і локації залежить. На майже всіх аренах є лучники. А сама піхота кригу обходить. Проблеми з'являються коли по бокам перешкоди (будь якого розміру)

Звернути
 
cringenya profile image
кринженя

Та шось не дуже похоже що обходять

Тред Тред
 
cringenya profile image
кринженя

А, відео не прикріпилось... youtube.com/watch?v=og7KU8PPCMQ

Звернути
 
piligrim profile image
Олекса

На Arx Fatalis, до речі, є неофіційний патч , який дозволяє запускати гру на сучасних системах без шаманських танців. Також він, ніби, покращує розпізнавання рун заклять, які гравець, обливаючись потом, малює мишкою.

Звернути
 
brendi413 profile image
смоктав член

Arx і так можна запустити без бубнів, а патч просто робить гру адаптованою до сучасності. Додає фов слайдер, покращеє графіку ну і те що ти описав. Ну і гра починається не у 800 на 600

Звернути
 
bogdan profile image
Богдан

О, вітаю, пан смоктав член

Звернути
 
brendi413 profile image
смоктав член

Дякую

Звернути
 
ternox profile image
Ternox

Все ж таки видно, що це сценарій для відео. Тож радив би якось відосом також зайнятися)

Звернути
 
brendi413 profile image
смоктав член

А я вже все повидаляв, крім тексту

Звернути
 
yarkov_desorec profile image
Yarkov Desorec

Я грав, але недопройшов.

Звернути
 
dimazhabchic profile image
Дмитро Гжибовецький

Гарна робота)
Якраз восени під час відключень світла ганяв. Ідеальна гра, щоб грати на батареї, ще й українізатор є)

Звернути
 
brendi413 profile image
смоктав член

Набрехунькав, ось українізатор в спільноті steamcommunity.com/sharedfiles/fil...
А ось фікс ntcore.com/?page_id=371

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!