Велике зло прийшло в мирне королівство. І ніби у відповідь на молитву, молодий воїн-титан відновив забуті здібності, якими колись володіли лише боги давнини. Цей воїн отримав силу змінювати свою форму, щоб мчатись на землі як жеребець, літати у повітрі немов яструб та плавати по морях подібно дельфіну. Його звали Макрес. Багато хто називав його Святим Мечем Титанів за його унікальні здібності та неперевершену доблесть. Тепер із мечем у руках він вирішив повернути шість втрачених скарбів, готуючись до останнього конфлікту з Горганом.
Макресу доведеться пройти сім небезпечних рівнів та подолати сотні ворогів перш ніж він зможе зустрітись із головним злодієм. Нас чекають гори та ліси, підземні та водні біоми, печери та джунглі
Для промальовки світу були використані прекрасні спрайти, а для більшого заглиблення у світ гра має непоганий набір музикальних треків.
У грі бродить незчисленна кількість монстрів, вони будуть зустрічатись Макресу майже на кожному куточку. В Saint Sword є буквально вісім дев'ять видів монстрів, і майже всіх їх можна буде побачити з першого рівня.
А потім ці страшили повторюються в наступних рівнях у різних варіаціях відрізняючись тільки кольором, силою удару та кількістю здоров’я, якихось унікальних ворогів на нових рівнях майже не знайти. С босами на щастя все по краще.
Щоб пройти рівень Макресу доведеться знайти двері-портал, але перед цим ще знайти ключ-скелет до цих дверей. І головна проблема у тому, що ключ може бути прихований майже у будь-якому монстрі на рівні. Найчастіше його ховають скелети у себе за пазухою, але з ним можуть носитись і інші потвори. Тож рівень можна пройти як відносно швидко, так і за великий проміжок часу.
Якщо відсутність варіативності монстрів та однаковість пошуку ключа є недоліком гри то головний герой зі всіма своїми здібностями є основною фішкою гри.
Як ми вже помітили герой може перетворюватись в кентавра, амфібію та янгола. Одразу хочу сказати що у рибній формі доведеться бути найменшу кількість часу, вона корисна очевидно тільки у водних перешкодах, яких тут небагато. Граючи за кентавра простіше битись з монстрами, а літаючи за янгола простіше переміщатись на рівні. Хороша тактика це залишати 1-2 пташині бонуси для боса.
Щоб перетворитись на одну з інших своїх сутностей, герою потрібно знайти відповідний бонус який випадає з ворогів, нажати кнопку старт і в меню вибрати в кого саме перевтілюватись.
Також, окрім артефактів перевтілення, ми бачимо артефакти сили на цій панелі. Всі артефакти сили герой отримує після перемоги над босами.
Шість реліквій Макреса
Чарівне дзеркало - додає по одному бонусу трансформації.
Магічний дзвоник - зупиняє всіх ворогів на екрані на невеликий проміжок часу.
Ікло дракона - знищує всіх ворогів на екрані.
Магічний Щит — тимчасово робить героя невразливим до всіх видів атак.
Драконяче м’ясо — повністю відновлює здоров’я Макресса.
Намисто часу - продовжує час трансформації.
І от нарешті наш герой потрапляє в замок Горгона(або Горгони), долає найсильніших монстрів, забирається на найвищий поверх і зустрічає свого заклятого ворога. Після серії вдач і невдач Горгон падає переможений і каже нам: "Вибач друже, ти погано старався, повертайся на перший рівень!"
Так все, правильно, щоб пройти гру до кінця треба пройти її ще раз. Ну чим вам не roguelike? Замість семи рівняв, гра має сім. Навіщо множити на нуль якщо можна множити на два?
Всі артефакти та бонуси пропадають, кожен рівень стане нічним рівнем. Деякі монстри стають трохи сильнішими. Ну нічого ми впораємось.
Коли зустрічаємо Горгана другий раз нам доведеться подолати тепер не тільки першу, але і другу його форму.
Коли злодій зазнає поразки, гра нарешті буде пройдена. І без дурилова цього разу!
Як ми бачимо у грі багато повторів, але є і багато цікавих моментів зав’язаних на головному герої.
Saint Sword булат розроблена Cyclone System та видана Taito ексклюзивно для Sega Mega Drive у 1991 році.
Дякую всім за перегляд і приємної всім гри.
Топ коментарі (0)