Wickland — це арена-шутер натхненний класичними FPS 90-х таким як Quake та Unreal Tournament. Гравець має можливість обирати поміж восьми ігрових персонажів та використовувати їхні здібності для перемоги в баталіях.
От тільки мультиплеєр 10 років тому здох…
Але нічого ми можемо накидати ботів!
Це загалом проблема всіх інді-мультиплеєрів. Розробники можуть витратити роки на розробку гри, але закрити сервери через 1-2 місяці після релізу, тільки із-за того що у гри не було високого мультиплееру на старті. Так було і з Wickland, сервери відключились приблизно через 3 місяця, якщо не помиляюсь. Гра навіть виключена з результатів пошуку Steam, але все одно може бути переглянута по прямому посиланню.
Місцем для баталій може послугувати одна з 8 арен, виконаних в готичному стилі. Портали, батути, коридори, драбини — все можна зустріти тут, все як в іграх-першоджерелах.
Основною фішкою Wikcland, як ми вже побачили, є можливість підбирати замість зброї скіни різних монстрів та перевтілюватись в цих монстрів замість перемикання між різними видами зброї.
Гравець починає раунд зі своєї людській формі, і поки дозволяє полоска хелсбару, може назбирати до восьми монстрів в яких можна перевтілюватись. Кожен монстр має додаткову броню та свою кількість патронів. Але коли гравець отримує ушкодження, броня монстра буде збиватись, а у людської подоби скорочується основне здоров'я. Закінчується броня у поточного монстра — гра просто перемкне вас на наступного, закінчується у здоров’я у людини — гаплик та респаун.
Гра виглядає непогано навіть зараз, для поціновувачів жанру буде цікаво. Шкода тільки що серверів вже нема.
Але нічого ми можемо накидати ботів!
Топ коментарі (0)