Куток

Обкладинка для допису Dark Souls від світу соулс-лайків - огляд Elden Ring
Дарк Валерійович
Дарк Валерійович

Додано • Оновлено

Dark Souls від світу соулс-лайків - огляд Elden Ring

Людині не під силу вбити бога...

Опис картинки

👉 Зізнатися чесно, я зовсім не чекав Elden Ring. Незважаючи на те, що я люблю ігри Міядзакі, проходив усю трилогію DS неодноразово (у ремастері першої навіть вибив платину), грав у Sekiro та неймовірно чекаю на Bloodborne на ПК, нове творіння японського геймдизайнера, який завдав індустрії струсу, не викликало в мене особливого ентузіазму. Не знаю, в чому була річ, чи то в піарі через ім'я Джорджа Мартіна, чи то у відкритому світі за часів засилля цих відкритих світів, чи то в розумінні того, що на мене чекає чергове самокопіювання, але оформлення попереднього замовлення ER для мене вийшло чи не випадковим, і так уже сталось, що через поточні події, про які вам усім прекрасно відомо, Кільце майже на місяць стало для мене своєрідним заспокійливим.

Опис картинки

👉 І не тільки для мене, і не тільки заспокійливим. 12 мільйонів проданих копій менше ніж за місяць - явна ознака успіху для такої "нішевої гри" (це приблизно дорівнює продажам усієї трилогії душ), і геймдизайнери Юбісофт можуть скільки завгодно скаржитися у Твіттері на UX/UI гри (адже екран, засраний мільйоном маркерів і тексту, це, мабуть, набагато краще), але факт у тому, що особисто мені ER повернув відчуття дослідження, про яке я вже встиг забути з усіма цими юбісофтівськими та навколоюбісофтівськими дрочильням, які вважають гравця за ідіота і ведуть його за ручку. ER же це справжня ода дослідженню, де кожен гравець створює свою пригоду (хоч як би клішовано це звучало), у гри безумовно є недоліки і на 97 балів зі 100 вона точно не заслуговує, але це точно та гра, на яку дивитимуться як на приклад найближчі кілька років.

Опис картинки

👉 Що можна сказати про технічну частину такого, що ви ще не знаєте? Усе було доволі погано, це не той рівень, на який оцінюють гру ігрожури та гравці, хоч частину проблем з оптимізацією вже й пофіксили, а деякі з багів, яких тут чимало, вельми потішають. Ясна річ, що з урахуванням розмірів гри це було неминуче зло, але ось ця традиція на релізі викочувати сирі продукти мене порядком дратує.

Опис картинки

Я Меліна. У мене до тебе пропозиція.

👉 Після вельми послідовної Sekiro ми знову повертаємося до лору в описі предметів і сюжету, схованого за вивченням світу й спілкуванням з істотами, що його населяють. Міжзем'я, в якому відбуваються події, - це ціле королівство, у центрі якого височіє величне древо Ерд, що є основою для цього світу. Але, як і в Dark Souls, світ поступово занепадає (нехай і не в таких масштабах), кільце Елдена, що втілює в собі основні закони цього світу, було зруйноване, а тому безіменному герою доведеться знову його зібрати й стати новим повелителем Елдена. Або, можливо, існують альтернативи...

Опис картинки

👉 Як і в DS, історія не подається безпосередньо, а тому кожен може інтерпретувати її по-своєму, що, втім, не заважає їй буяти біблійними відсиланнями, мотивами скандинавської міфології та бозна-чим іще, що відкриває широкий простір для обговорень і СПГС.

Опис картинки

👉 Персонажів стало помітно більше, але через відкритий світ і складність у відстеженні їхнього переміщення не найочевидніші квести стало ще складніше виконувати. Із цим же пов'язані й фінали, яких тут аж шість, але більшість не варті докладених зусиль, по-справжньому відрізняються лише три, в інших змінюється лише пара фраз і частина оформлення, що якось халтурно. Утім, не так халтурно, як якісь артбуки із зачитуванням тексту замість крутого вступного CGI, як це було в інших іграх Міядзакі.

Опис картинки

Дурна згасла душа... Для чого тобі визначена Смерть?

👉 Геймплейно це Dark Souls 4, до якого додали стрибок (що сильно вплинуло на архітектуру будівель), крафт (який непогано вписався, до речі), величезний відкритий світ з безліччю як унікальних, так і копіпастних точок інтересу, коня, а також довели до розуму й зробили більш user-friendly купу звичних механік. При цьому гра вийшла дуже нерівною: з одного боку величезний світ, з іншого - купа порожніх просторів, чудові як за дизайном, так і за архітектурою класичні локації або цілі підземні міста - море однотипних шахт і катакомб, чудові боси з крутою постановкою боїв (Радан, Рікард, Маленія, вся фінальна трійця) - тонни копіпастних проміжних босів і просто звичайних мобів зі смужкою ХП на весь екран (169 босів у грі, КАРЛ! ), перероблена бойова система з подвійною зброєю, вепонартами й окремою механікою попелу війни, що піднімає потенціал просто на небачені раніше висоти, - зламаний баланс усього чого тільки можна за принципом "якщо все імба, то ніщо не імба".

Опис картинки

👉 І так можна продовжувати досить довго. Уряди-годи зробили круту драконячу магію - драконів у грі як лaйна в сільському сортирі, приємно заощадили час гравця за допомогою особливих точок відродження перед босами - багаття місця благодаті в деяких локаціях на кожному кроці, реалізували до біса стильну магію - вона ще більша імба ніж зброя (ну, тут Міядзакі хоча б вірний собі), запровадили систему виклику дружніх духів - з'явилася можливість стояти AFK, поки "призовники" в соло розвалюють боса...

Опис картинки

👉 До чого це я: Elden Ring - приголомшлива, нехай і трохи нішева гра, що увібрала як найкраще, так і найгірше з попередніх творінь Міядзакі, а тому здатна викликати як справжній захват, так і цілковите здивування з того, чому в це взагалі грають. Але хіба по-справжньому великі ігри так не роблять?

Опис картинки

Я урочисто клянуся. Кожній живій істоті, кожній живій душі. Настає нова ера - ера зірок.

👉 From Software ніколи не гналися за передовою графікою і завжди брали дизайном, який у них виходив просто чудовим. ER - не виняток, ця гра немов створена для того, щоб робити скріншоти, навіть вбудований фотомод не потрібен. Відкритий світ уможливив створення воістину захопливих краєвидів, а розмаїття відкритих і закритих локацій, серед яких можна зустріти заражені пустки, магічні вежі та цілу академію, класичні замки, снігові рівнини, ліси з різними порами року, забуті підземні міста та багато чого іншого, робить цей світ справді незабутнім. Навіть серед моря копіпасти босів проглядають образи, що ще не один рік асоціюватимуться з грою (ну, а деякі з них це ПРОСТО КОСМОС).

Опис картинки

👉 Ось із саундтреком не все чудово. З одного боку, маємо чудову тему в меню і непогані композиції на босах, але чогось такого, що запам'ятовується, на рівні теми Гвіна або Маджули, я не зустрів.

Опис картинки

Elden Ring - це:

👌 What are you doing in my swamp?!
👌 Coffinsales: дешеві гробові білети
👌 Горшок, який ще живий
👌 Олександр, Олег, Макар, Юра та інші корінні жителі Міжзем'я
👌 ♂Ass we can♂ - тепер і як попіл війни
👌 ПАРИРУВАННЯ!
👌 Ганк паті за вигідними цінами
👌 Державна програма із заготівлі дров
👌 МОЖЛИВІСТЬ ГРАБУВАТИ КОРОВАНИ!

Опис картинки

Opus Magnum Міядзакі і всієї його команди і один з найкращих прикладів того, ЯК потрібно робити відкритий світ в іграх, багатство цілого десятиліття ігор, що породили окремий піджанр і орієнтир для багатьох розробників на найближчі роки.

Діагноз - Dark Souls від світу соулс-лайків


Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім

Топ коментарі (2)

Звернути
 
elektropoizd profile image
Ду Хаст В'ячеславич

В принципі з точки зору босів Elden Ring це гарний приклад того, чому Dark Souls III все ж таки мала б бути останньою частиною жанру, принаймі від FromSoftware.
В деяких моментах є відчуття, що розробникам вже було нікуди ускладнювати або урізноманітнювати босів і вони використали банальні методи: зробити їх ближе
до ван-шот воїнів або зробити їхній мув-сет більш різким і несподіваним, беручи гравця на реакцію, або збільшувати зону ураження їхніх атак(або взагалі робити їх майстрами парирування, чуваку із магічним щитом із академії магії передаю окремий привіт :д) . Навіть в Dark Souls III щось схоже вже можна було відчути на Фріді.
Основною красою босів в Dark Souls було те, що вони інколи при своїй душності мали видимі слабкості і, на жаль, цього не лишилось.

Звернути
 
asvetl profile image
Олексій Світличний

А як же без Патчеса в списку "Elden Ring - це:" ? :)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!