Куток

Обкладинка для допису Dead Cells: Return to Castlevania - коли Конамі не робить нову Кастлванію це робить хтось інший
Дарк Валерійович
Дарк Валерійович

Додано • Оновлено

Dead Cells: Return to Castlevania - коли Конамі не робить нову Кастлванію це робить хтось інший

Помри, монстре! Тобі не місце в цьому світі!

Сторінка гри в Стімі

Сторінка доповнення в Стімі

👉 Motion Twin – це люди, які закохані в свою гру, в результаті чого Dead Cells уже більше п’яти років отримує різні оновлення, що розширюють сюжет та лор, правлять баланс, додають нові локації, босів, зброю, ворогів та костюми а також роблять колаборації з іншими іграми. І їх нове DLC це, напевно, одна з найбільших колаборацій серед інді ігор, оскільки цього разу в грі з’явились не аби хто а персонажі та місця із самої Кастлванії – предка майже всіх сучасних метроїдваній, соулс-лайків та багатьох рогаликів, в тому числі і самої Dead Cells. Не знаю, як розробникам вдалося домовитися з Конамі, які, схоже, давно забили на свої серії ігор, обмежившись лише збірниками старих Кастлваній, але в будь-якому випадку доповнення Return to Castlevania це найближчий досвід, подібний до старих ігор Конамі, який ми можемо зараз отримати.

Опис картинки

👉 DLC вийшло досить непоганим, з чималою долею фансервісу, імплементацією зброї та предметів Кастлванії в механіки Dead Cells та знайомими персонажами, не говорячи вже про звуковий супровід. В той же час воно коштує майже втричі дорожче будь-якого іншого доповнення (і всього на 100 гривень дешевше самої гри), при тому що кількість саме нового геймплейного контенту, а не різної косметики, тут майже на тому ж рівні що й попередніх DLC і це якщо не говорити про деякі дивні рішення. Зрозуміло, що ціна обумовлена ліцензіонуванням власності Конамі, однак все ж не покидає відчуття що вона дещо завищена.

Опис картинки

Ці люди померли від надто довгого очікування... Це, мабуть, була така нудьга!

🎭 І в першу чергу за традицією поговоримо про… ні, не про саме доповнення, для цього ще буде час. Почати варто із оновлень, які отримала гра за період після релізу попереднього DLC – The Queen and the Sea. Нагадаю, що пройшло більше року, а оскільки в Motion Twin працюють люди, які не звикли сидіти без діла, то за цей час гра помітно поповнилась контентом і зазнала певних геймплейних змін.

Опис картинки

Break the Bank

🔐 Перше оновлення, яке додало до гри нову локацію – Банк, вхід до якого відбувається через золоту скриню, скриня ж, в свою чергу, з’являється випадково в переході між рівнями та не відображається на карті. Сама локація доволі колоритна та пов’язана із золотом, а тому нові представлені вороги, мутації та зброя так чи інакше утилізують валюту. Також в банку можна взяти золото в кредит, однак для того щоб покинути локацію доведеться його повернути, інакше… гравця чекає покарання.

Опис картинки

Enter the Panchaku

🔥 Нарешті в грі з’явилось те, що так подобалось фанатам анімованих трейлерів – той самий костюм з рожевим полум’ям замість голови і сковорідки-нунчаки в якості зброї. Баланс зазнав змін і 29 видів зброї, навичок та мутацій дещо змінили для кращого ігрового досвіду. Нарешті повністю переробили систему легендарних предметів, додавши їм унікальні афікси що можуть помітно змінити звичний геймплей. Ще приємними бонусами є контент по Soul Knight, нове меню вибору скінів та можливість пестити фамільярів.

Опис картинки

Boss Rush

💀 Власне, те, чого давно не вистачало грі. Окремий режим, в якому є можливість зійтися в битві з трьома або навіть п’ятьма босам підряд, як звичайними, так і унікальними посиленими версіями, та отримати нові нагороди. Також в грі з’вилась нова зброя, мутації та скіни і навіть власна статуя, яку можна кастомізувати.

Опис картинки

Everyone is Here Vol. II

🎢 Колаборацій не буває багато, а тому це ще одне оновлення із зовнішнім видом персонажів з інших ігор та їх сигнатурною зброєю. Цього разу це такі ігри як Terraria, Shovel Knight, Hotline Miami, Katana ZERO, Slay the Spire та Risk of Rain.

Опис картинки

Що таке людина? Жалюгідна купка таємниць! Але досить балачок... На тобі!

🏰 От тепер вже час поговорити і про нове доповнення, яке додало в гру 2 (2,5) нові локації, двох (2,5) нових босів, нових NPC, 14 видів зброї, 20 скінів, новий дизайн меню та екрану смерті, 51 музичну тему із Кастлванії і новий «ігровий режим». Почнемо з локацій, їх всього дві – Передмістя замку і сам Замок Дракули. Тут все в класичному для Кастлванії стилі, наближеному до Symphony of the Night. Цікава особливість нових локацій полягає в тому, що за один забіг можна або відвідати обидві на самому початку рану, зустрівшись таким чином тільки зі Смертю, або ж наприкінці забігу потрапити лише в Замок Дракули, точніше, його видозмінену версію, та в результаті кинути виклик самому Лорду Темряви в фіналі, отримавши нову кінцівку. І хоча подібне розділення виглядає цікаво, не покидає відчуття що воно існує лише для розтягнення часу проходження DLC.

Опис картинки

🏰 Що стосується босів, то Смерть є цікавим супротивником, однак битва з Дракулою ще краща та розділена на дві частини, в одній з яких він являється в своїй людській подобі а в фіналі приймає демонічну форму. Ще в грі з’являється Медуза, але це радше міні-бос з якого ми отримуємо важливий ключ. Нові ж NPC це, звісно, Алукард, Ріхтер Бельмонт та дехто іще. На жаль, взаємодія з ними обмежується лише першим проходженням DLC і потім вони зникають.

Опис картинки

🏰 Нова зброя порадувала і можна зустріти багато знайомих предметів, таких як Вбивця вампірів, меч та щит Алукарда, коса Смерті (легендарна версія зробить з вас справжнього некроманта), свята вода та навіть новий фамільяр в вигляді кота. Скіни також вийшли якісні і дозволять перевтілити Обезголовленого в знайомих героїв. В той же час нових ворогів не так вже й багато і частина з них це просто старі моби із знайомими атаками але трохи іншою зовнішністю.

Опис картинки

👿 А от «Режим Ріхтера» розчарував. Від режиму там тільки назва, по факту це не дуже велика локація на основі Замка Дракули, яку треба пройти граючи за Ріхтера, який мало того, що має в арсеналі лише батіг та пару предметів, які використовують серця, що випадають з оточення, так ще й дуже повільний та змушений знаходити здібності по типу ухилення, а тому проходження, що в звичайній Dead Cells зайняло б 4-5 хвилин розтягується на всі 20 і потрібне лише для отримання нових предметів.

Опис картинки

Дракуло, в ім'я моєї матері. Я переможу тебе знову.

🎨 Крім чудово виконаного замку, звичних образів персонажів, нових скінів та спеціального дизайну магазину, скринь і інших елементів, DLC змінило головне меню та екран смерті, що стало опцією в налаштуваннях і хотілось би щоб наступні оновлення додавали більше подібних можливостей кастомізації.

Опис картинки

🎹 Тепер є можливість офіційно змінити всі композиції в грі на теми із Кастлванії для більшої аутентичності а тому гра стала звучати ще краще.

Опис картинки

Якісне доповнення, яке стало не просто символічною колаборацією, а й принесло в гру багато нового контенту, що сподобається всім шанувальникам Кастлванії. В той же час ціна, порівняно з іншими DLC, дещо завищена а деякі рішення викликають питання а тому я б порекомендував почекати на знижку.

Опис картинки


Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім

Топ коментарі (1)

Звернути
 
nareli profile image
Reliel Itraud

Дякую за огляд, після такого я навіть замислився щодо придбання гри, бо мені до вподоби такі метроїдванії, а тут ще й колаб з Кастлванією. Чудово!

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!