Куток

Обкладинка для допису Що буде якщо змішати в одному блендері Персону, Hades, Transistor і Dead Cells - огляд Dandy Ace
Дарк Валерійович
Дарк Валерійович

Додано

Що буде якщо змішати в одному блендері Персону, Hades, Transistor і Dead Cells - огляд Dandy Ace

З мене зробили статуетку? Дивно, останнім часом я не отримував ніяких додаткових виплат. - Денді Ейс

Опис картинки

👉 Виходячи із зовнішнього вигляду гри може скластися враження, що Dandy Ace натхненна відомішою Hades або навіть є її клоном, адже багато деталей вказують саме на це, навіть головне меню і переходи в ньому зроблені майже ідентично. На ділі ж пригоди ілюзіоніста всередині проклятого дзеркала являють собою збірну солянку, наче хтось завантажив фрагменти інших ігор у нейромережу і поставив за мету зробити хороший рогалик: тут вам і геймплей, що нагадує Hades, і система навичок ідентична Transistor, і спосіб відкриття апгрейдів зі здібностями, узятий з Dead Cells, і стилістика, яка явно посилається на Персону, і купа відсилань на ДжоДжо, і явні мотиви з "Аліси в країні див" ... І, що важливо, все це працює в комплексі, не ідеально, але працює.

Опис картинки

👉 І начебто за підсумком "нейромережа" виконала своє завдання, зліпивши з розрізнених шматків щось нове, але головна проблема Dandy Ace, як на мене, полягає в тому, що, намагаючись бути всім і одразу, гра банально не може бути самою собою, у неї немає своєї ідентичності. Безумовно, в кожному проєкті можна знайти відсилання на щось інше, але в цьому разі за всіма цими відсиланнями я так і не зміг розгледіти щось, що не бачив би раніше. Гра від цього не стає гіршою, щонайменше геймплейно з нею все гаразд, але ось і стати чимось унікальним і незабутнім, на кшталт славнозвісної Hades, Dandy Ace ніколи не зможе.

Опис картинки

Художник? Щось не схоже. Де твій пензлик? Твоє сумне обличчя? Твій брудний фартух? - Аксоланжело

👉 Оповідачем у грі (і, треба сказати, ненадійним оповідачем) виступає Леле - зеленоокий ілюзіоніст, який тривалий час безуспішно намагався завоювати прихильність публіки, що надала перевагу іншому фокуснику - Денді Ейсу, щойно той з'явився на сцені зі своїми асистентками-близнючками. Розлючений Леле уклав угоду з чарівним дзеркалом і зміг створити усередині цього дзеркала палац, який постійно змінюється, заточивши головного героя і його помічниць усередині. Тепер же Ейсу належить пройти всі приміщення палацу, поборотися з Леле в тронному залі і вибратися на свободу, використовуючи лише свої карти. Основна подача сюжету йде за допомогою діалогів і коментарів антагоніста, що реалізовано непогано, але після тонн тексту з Hades не вражає.

Опис картинки

Ох... Я не очікував, що ти теж людина культури. - Загадковий чоловік.

👉 Нехай зовні Dandy Ace і нагадує Hades, це стосується лише положення камери, подачі сюжету через діалоги з персонажами і динаміки геймплею. В основі гри лежить система, знайома багатьом за Transistor - здібності (у вигляді карт), які можна екіпірувати в різні слоти, таким чином видозмінюючи їх.

Опис картинки

👉 У Ейса є тільки 4 слоти для активних здібностей, і ще 4 для посилення кожної з них, що менше, ніж у Transistor, але все це компенсується загальною кількістю карт. Усього в грі 50 карт, які діляться на три категорії: сині карти пов'язані з ухиленням і представлені різноманітними дешами та телепортацією, рожеві карти - це основна бойова сила героя, виражена в навичках ближнього та дальнього бою, золоті ж карти пропонують контроль ворогів і ситуації, а тому мають найбільший кулдаун, але і сфера застосування разом з одноразовою шкодою у них найвища.

Опис картинки

👉 Все це доповнюється системою, добре знайомою за Dead Cells: кожен рівень являє собою безліч пов'язаних кімнат - у більшості з них з'являються вороги, у деяких можна знайти скрині з безкоштовними картами або ж магазин, у якому можна прикупити ще карти з випадкового набору, а також підвищити рівень уже наявних в автоматі. Так, тутешні карти є аналогом зброї та навичок з Dead Cells, а тому їхня ефективність падає з кожним наступним рівнем, що змушує або шукати заміну, або піднімати рівень вже наявних.

Опис картинки

👉 Крім цього, з клітин перекочувала і система анлоків - тут також необхідно вибивати креслення карт і трінкетів (місцевий аналог мутацій) з ворогів і приносити їх помічниці, що дасть змогу відкрити доступ до цих предметів для подальших забігів. Вона ж може прокачати і деякі ігрові параметри - лікувальні засоби та їхню кількість, можливість кілька разів безплатно змінювати набори карт у магазині тощо. Інший персонаж є аналогом кузні (все ще говоримо про DC) і за кристали, які є основною валютою в грі, назавжди підвищить рівень карт, які видаються на старті, випадають зі скринь тощо. Ну, і останньою аналогією з DC є рівні складності, що подібно до клітин боса ускладнюють гру, але дають змогу добувати більше кристалів і дають доступ до деяких анлоків.

Опис картинки

👉 Щодо пересічних ворогів, то вони досить різноманітні - від кроликів і слимаків до вампірів і привидів, і так чи інакше пов'язані з фокусами та виставами. З босами ситуація сумніша, бо вони є, по суті, комбінацією кількох звичайних супротивників з характерними здібностями (цікавий лише останній, геймплейний двійник ГГ), та й на всю гру їх лише 4, при цьому один завжди буде опціональним, бо на кшталт того самого DC гравець має змогу обирати різні маршрути, знаходячи спеціальні ключі, які назавжди залишаються в "інвентарі" та відчиняють відповідні до них двері.

Опис картинки

👉 Крім того, що за рахунок 50 карт гра дає змогу створювати найнеймовірніші комбінації (бо, на відміну від уже багаторазово згаданої DC, карти не прив'язані до слотів), вона також пропонує подекуди вельми незвичні умовності. Так, фанати Hades будуть розчаровані, дізнавшись, що місцеві деші не дають невразливості - багато хто вже кинулися писати негативні огляди, до пуття не розібравшись, що невразливість не потрібна, коли є телепортація і можливість побудувати білд хоч на чотирьох синіх картах, блінкуючи 99,9% часу. Певний баланс є і зовсім вже непотрібних карт немає, але ось традиційна проблема з тим, що деякі карти банально кращі за інші майже завжди, тоді як іншим потрібен певний білд, щоб розкритися, теж є.

Опис картинки

It’s fine, I’ll probably Ace it. - Dandy Ace

👉 Візуал натхненний "Алісою в країні див", а кожне приміщення палацу, незважаючи на загальний стиль і схожий дизайн, має свої відмінні риси, чи то столики в гостьовому холі, чи то колючі зарості в саду, чи то вітрини з іграшками в сувенірному магазині. Єдиний мінус стосується ефектів, які у великій кількості можуть заважати зчитуванню інформації, приміром, атак ворогів, які випереджаються появою кіл під героєм.

Опис картинки

👉 Саундтрек досить енергійний, особливо на останніх рівнях, а мова оповідача і звуки допомагають миттєво орієнтуватися в мінливій ситуації.

Опис картинки

Dandy Ace - це:

👌 Sugar Dandy
👌 SPEEEEEEEEEDWAGOOOOON Quickwagon
👌 Летюча миша на ім'я Діо
👌 menacing
👌 Кролик ДжоДжо
👌 Косплей на Леді Дімітреску
👌 Чотири чашки чаю з одного пакетика
👌 Magician Overdrive!
👌 Найкращі капелюхи за рахунок фонду Спідвагона

Опис картинки

Непоганий рогалик для недосвідчених гравців, що шукають щось якісне та розважальне. Нехай гра і представляє безліч комбінацій, але якоїсь дуже глибокої реіграбельності рівня Айзека або Slay the Spire не пропонує, до того ж через безліч запозичень яскравого власного вигляду не має, а тому це міцний середнячок, але не більше.

Підсумок – Ace of Bace


Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім

Найстаріші коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!