You go down just like Holy Mary
Mary on a, Mary on a cross
Not just another Bloody Mary
Mary on a, Mary on a cross
👉 Оригінальний Silent Hill 2, що вийшов аж 23 роки тому, досі вважається одним з найкращих психологічних горорів за весь час. І, варто сказати, цілком заслу---- а от тут, насправді, я не знаю, оскільки не можу ні підтвердити ні спростувати його рівень якості, адже в оригінал так досі і не грав. Можу лише погодитись з тим, що це культова гра і їй, як і її колишньому супернику, серії Resident Evil, точно потрібен був ремейк, особливо з урахуванням того, що на сучасних платформах на даний момент доволі складно знайти бодай якийсь Silent Hill.
👉 Багато в кого викликало питання рішення Konami віддати розробку ремейку маловідомій польській студії Bloober Team. Багато в кого, але не в мене, оскільки я встиг зіграти майже в усі ігри студії і прекрасно знав, що робити психологічний горор вони точно вміють, бляха, та вони вже навіть зробили свій власний Сайлент Гілл під назвою The Medium, де змогли реалізувати досить цікаве художнє і технологічне рішення. Звісно, нічого рівня справжнього Сайлент Гіллу їм ще не доводилось робити, але ж вся суть подібної творчої роботи якраз в викликах, які вона кидає, і тому, як на них відповісти, хіба ні?
👉 В будь-якому разі, той факт, що я не грав в оригінал, зіграв грі на користь, оскільки в мене не було завищених очікувань і я просто хотів подивитись, яких висот цього разу досягнуть блубери, наскільки розлюченими будуть справжні фанати (ну, ті, для яких обов’язково має бути сексуалізація жертви сексуального насилля) і наскільки мені буде цікаво в це грати як в нову гру 2024 року. Що ж, враховуючи те, що на даний момент гра має 95% позитивних відгуків в Стімі при майже 15 тисячах рецензій а Bloober Team заявили про свою готовність робити інші ремейки ігор серії - ще один якісний конвейер запущено і цікаво буде подивитись, куди він нас приведе.
В своїх тривожних снах я бачу те місто. Сайлент Гілл.
🎭 Основна історія, як і 23 роки тому, залишилась незмінною - Джеймс Сандерленд отримує листа від своєї дружини, в якому та просить його приїхати до міста Сайлент Гілл, де вони колись відпочивали. От тільки Мері, кохана Джеймса, померла ще 3 роки тому, а тому все виглядає як чийсь невдалий жарт, що, однак, не заважає протагоністу вхопитись за цю соломинку і повернутись в місто, оповите туманом.
🎭 Невдовзі виявляється, що Джеймс не єдиний, хто шукає когось в Сайлент Гіллі, однак ні до нього, ні до інших відвідувачів, місто не проявляє гостинності, натомість його вулиці не тільки покриті туманом, але й населені химерними монстрами, які перешкоджають героєві в пошуках, а коли він зустрічає жінку, що як дві краплі води схожа на його Мері, однак називає себе Марією, все і взагалі починає нагадувати якийсь дивний сон.
🎭 Власне, логікою сну і варто користуватись для того, щоб зрозуміти, що відбувається в Сайлент Гіллі. Гра має трагічну, багатошарову історію, для повного розуміння якої можливо доведеться пройти її не раз, тим паче що й фіналів в неї аж 8 і більшість з них дійсно пропонують новий погляд на вже показані події. Я не бачу сенсу ще якось це описувати, оскільки це саме та гра, в яку треба грати самостійно та самостійно ж проживати всі емоції і навіть незважаючи на несподіваний твіст в фіналі, це одна з тих історій, де важливе не тільки і не стільки закінчення, як весь шлях до нього. Що, до речі, виражається і в геймплеї.
🎭 Окремо хочеться поговорити про те, що в мене досі не вкладається в голові, а саме - той факт, що культовий японський горор отримав ремейк, зроблений маловідомою польською студією і цей ремейк вийшов просто чудовим, але, що найголовніше для нас, отримав офіційну українську локалізацію від Unloc Team. І я не побоюсь сказати, що це поки що найкраща офіційна українська локалізація, як мінімум за останні кілька років. Вся робота, починаючи від перекладу загадок з віршами і завершуючи шрифтами, обраними для написів на карті, зроблена просто прекрасно і, сподіваюсь, в подальшому ігор з українською локалізацією подібного рівня якості ставатиме все більше.
Мабуть... ніщо не лишається незмінним, правда?
👀 Єдине, що викликало в мене питання - це як Bloober Team обійдуться з геймплеєм, оскільки за виключенням головоломок та пари-трійки унікальних механік, це була найслабша частина їх проєктів, а повноцінної боївки в них взагалі ніколи не було. І варто сказати, що фінальний результат вийшов цілком вдалим.
🏠 Події розгортаються, як несладно здогадатись, на вулицях міста Сайлент Гілл, звідки нерідко перетікають в різні споруди, по типу житлових помешкань або лікарні. Незважаючи на певну ілюзію напіввідкритого світу, яку дає гра під час знаходження в місті, все насправді досить лінійне і гравця впевнено ведуть за раніше визначеним маршрутом. Втім, нерідко від нього можна відхилитись щоб знайти як цікаву лорну інформацію, так і різні ресурси. Для орієнтування на місцевості є карта, яку герой сам оновлює, постійно додаючи різні помітки після отримання нової інформації, що додатково занурює в гру.
🔑 Якогось обмеженого інвентаря в Джеймса немає, натомість він може носити з собою три види вогнепальної зброї з набоями, металеву трубу для добивання монстрів в ближньому бою та пару видів лікувальних засобів. Різновидів монстрів не дуже багато, але вони досить грамотно розставлені а їх дизайн перекликається з дизайном самого міста та має достатньо символізму. З босами ситуація схожа, але геймплейно битви з ними - найслабша частина гри, вони не те, щоб зовсім погані, скоріше просто посередні і перенесені з оригіналу з мінімумом змін.
🔍 Окремо хочу похвалити гру за те, як вона винагороджує дослідження - будь то відкриття доступу до необов’язкових для проходження кімнат чи знаходження альтернативних і більш ефективних способів боротьби з ворогами, навіть те, який фінал ви отримаєте, залежить не від якогось вибору реплік в діалогах (бо нічого подібного в грі просто немає), а від вашого стилю гри і рішень, які ви приймаєте саме в гейплейній частині гри.
👺 А от за те, що в грі 2024 року, яка продалась мільйонним тиражом за 4 дні, немає хмарних збережень - це ганьба.
Думаєш, я жорстокий, але ця в’язниця створена тобою. Це був твій вибір. Я дивився як ти його робиш. Знов, і знов, і знов.
🎨 Хоч Bloober Team і не треба було винаходити нічого нового для візуального стилю гри, відтворення вже звичних елементів але за сучасними стандартами не пройшло даремно і гра виглядає дійсно прекрасно - від туманних вулиць містечка, де присутнє постійне відчуття невідомості, до тісних стін помешкань, вузьких коридорів лікарні, високих стін в’язниці, оманливої незмінності номерів готелю та моторошної і чужорідної темної реальності.
🎷 Левову частку атмосфери в грі вдається створити завдяки фантастичному підбору звуків, які постійно триматимуть вас в напрузі і тиші, яка, чередуючись з ними, викликатиме все більше занепокоєння. Взагалі, звуковий супровід в ремейку Silent Hill 2 - один з найкращих, що можна зустріти в горорах. Гра робить все можливе, щоб вам було просто неприємно знаходитись на цих давно покинутих локаціях і це може лякати більше за всяких монстрів.
Silent Hill 2 Remake – це:
👌 Той самий засраний туалет тепер і в 4К з трасуванням променів
👌 Kill FM 106.5
👌 Невтримне бажання пхати руку в кожну підозрілу діру
👌 Культовий фінал з псом Патроном
👌 Сайлентгіллська різня бензопилою
👌 Загадки для людей з ICQ
👌 Пірамідоголовий під солями для ванної
🔷 Не знаю, як ця гра сприймається в якості ремейку, але як цілком нове творіння це просто прекрасний горор, де ви будете балансувати між бажанням докопатись до істини і страхом перед невідомим, що постійно з’являтиметься завдяки неймовірної густоти атмосфері. І все це ще й українською, що радує подвійно. Якщо любите горори - точно не раджу пропускати таке величне творіння.🔷
🔰 Діагноз – Японсько-польський Głowa piramidy 🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Останні коментарі (0)