Куток

Обкладинка для допису Як Hades, тільки з Піднебесної - огляд 暖雪 Warm Snow
Дарк Валерійович
Дарк Валерійович

Додано

Як Hades, тільки з Піднебесної - огляд 暖雪 Warm Snow

Той, хто м'яко ступає, далеко просунеться на своєму шляху.

Опис картинки

👉 Поки Supergiant Games працюють над Hades 2, куди, завдяки україномовній спільноті геймерів, додадуть українську локалізацію, я вирішив зіграти в таку собі китайську версію Hades від ♂Billy♂ Bilibili під назвою Yellow Warm Snow, яка вже давно лежала в моїй бібліотеці. Досить дивно, що вона якось пройшла повз нашу спільноту, в той час як по міркам інді стала доволі відомою при високому позитивному рейтингу відгуків та 20+ тисячах рецензій.

Опис картинки

👉 Що ж стосується самої гри, то вона вийшла досить неоднозначною. З одного боку, в ній цілком приємний геймплей, доволі велика варіативність можливих білдів за рахунок десятків окремих елементів, що можуть поєднуватись в абсолютно різних комбінаціях, непоганий візуал та ігровий світ, який інтригує своїми таємницями. З іншого ж боку маємо майже повну відсутність адекватного наративу в сюжеті, систему рівнів складності, яка нівелює можливість експериментів з білдами, окремі білди що легко ламають гру та деякі проблеми з розумінням механік через відсутність нормальних пояснень.

Опис картинки

Якщо дуже довго сидіти на березі річки, то врешті-решт можна побачити як по ній пропливає труп твого ворога.

❌ Незважаючи на геймплейне порівняння з Hades, в сюжетному плану ці дві гри не мають нічого спільного і в той час як творіння Supergiant Games може похвастатися якимось неймовірним числом діалогів та монологів, що з’являються в усіх можливих ситуаціях, максимум, що може запропонувати Жовтий Теплий Сніг – це вступна і фінальна катсцени а також весь лор і сюжет, сховані в купі записок, які доведеться збирати на протязі численних проходжень. ПРЯМО ЯК В ДАРК СОУЛС!!!1!1!!!!111!!1 Більш комічним подібний підхід робить те, що герою є з ким поспілкуватись, оскільки в грі є як хаб, так і точки привалу з різними NPC, які мають озвучку, але чомусь не бажають говорити про сюжет.

Опис картинки

❌ Історія розгортається на території міфічної країни схожої на Китай, де випав дивний жовтий теплий сніг, який не танув в руках, однак його вдихання перетворювало людей на жахливих монстрів, що призвело до повсюдного хаосу і лише безіменний та мовчазний головний герой може все зупинити, вбивши імператора дракона та чотирьох лордів, які причетні до всього, що відбувається в грі. І тут насправді могла б вийти непогана історія, адже навіть в записках пояснюється багато речей, наприклад те, яке відношення до всіх подій має головний герой, навіть детальніше розкривається природа самого снігу, який і не сніг зовсім а окремий живий організм. Однак, на жаль, через подібну структуру записок, гравець в кращому випадку буде мати дуже поверхневе розуміння ситуації, тим паче, що деякі елементи світобудови не пояснюються взагалі.

Опис картинки

✅ Коли черга доходить до геймплею то перед нами постає досить класичний рогалик, в якому треба пройти кілька глав з певними варіаціями, перемогти фіксованих босів та дожити до фіналу. За замовчуванням герой може атакувати мечем, ухилятися від атак а також використовувати спеціальні літаючі мечі, якими можна стріляти в ворогів а потім підбирати і використовувати повторно, або ж активувати спеціальний навик, який дозволяє одночасно повернути всі розкидані мечі до героя, водночас наносячи шкоду всім ворогам, які опиняться на їх шляху.

Опис картинки

✅ Перше, що нас зустрічає в кожній грі – Будди. Це свого роду система класів, що шляхом вибору тої чи іншої статуї дозволяє приблизно дати зрозуміти, яким чином ви будете грати. На даний момент в грі 7 різних статуй, кожна з яких так чи інакше змінює геймплей, додаючи якийсь ефект до атак та пропонуючи одну із двох здібностей на вибір.

Опис картинки

✅ І хоча базові елементи кожної статуї, як правило, просто пов’язані з елементальними ефектами, додаткові здібності можуть кардинально змінювати геймплей, дозволяючи, наприклад, зробити суто далекобійний білд з нескінченними літаючими мечами, відштовхуватись від парирування або ж взагалі перетворити гру на однокнопковий клікер з імбовими дешами (привіт, Hades з аспектами Посейдона).

Опис картинки

✅ Наступний рівень геймплею – це реліквії. Тут гра надихається вже Транзистором, а тому в героя є чотири різні слоти, в кожен з яких можна вставити одну реліквію, причому в залежності від слоту одна й та сама реліквія може давати різні бонуси або ж змінювати різні здібності, хоча вони все одно залишаються в рамках однієї ідеї (відновлення здоров’я, вогняні атаки, щит при отриманні шкоди тощо). На відміну від Hades здібності не залишаються в слотах намертво і їх можна міняти чи переставляти в будь-який час.

Опис картинки

✅ Також в грі присутня класична прокачка з вибором навиків, причому добра їх половина залежить від обраної статуї, завдяки чому відмінності в білдах значно помітніші. Метапрогрессія теж присутня, внаслідок чого за спеціальну валюту після забігів можна відкривати окреме дерево з трьох гілок прокачки. Тут гра вирішила проблему деяких рогаликів і після повної прокачки валюту можна використовувати в кожному забігові, а тому вона буде актуальна завжди.

Опис картинки

❌ Без мінусів не обійшлось і їх в грі не менше, ніж плюсів. Перший – це рівні складності по типу Dead Cells, які приносять дуже мало змін, по суті, крім маніпуляції з цифрами додається лише пара нових ворогів і тасування старих, через що всі біоми виглядають однаково, а змінені боси є лише на останній місцевій НГ+. В той же час, гра не дає експериментувати з білдами на останніх НГ+ оскільки якщо ви з самого початку не збираєте працюючий білд, є неіллюзорний шанс, що фінального боса доведеться колупати буквально хвилин 10. В нього, до речі, є ще й ваншотаюча атака в другій фазі, яка до купи ігнорує воскресіння ГГ.

Опис картинки

❌ Друга проблема – в доброї половини реліквій і не тільки в них просто кілометрові описи принципу дії, а для ефектів тут є окрема пам’ятка та навіть при цьому гра не пояснює деякі моменти. От граю я, наприклад, на білді через деші де немає літаючих мечей, здавалося б, логічно не брати для цих мечей покращення, але ні, бо вони також впливають на деші. Де про це написано? Та ніде, здогадайся сам.

Опис картинки

❌ Ну, і третя проблема – деякі білди (зокрема електричні деші) настільки імбові, що дозволяють легко пройти гру на всіх рівнях складності та просто викинути на смітник добру половину механік та необхідність мати хоч мінімальні навички гри.

Опис картинки

Коли природа бере перевагу над штучністю, ми отримаємо грубість. А коли штучність переважає над природою — ми маємо лицемірство.

🎬 Візуальне оформлення цілком приємне, що досягається як завдяки різноманітним біомам з характерними китайськими мотивами, так і увазі до деталей, завдяки чому в грі можуть знаходитися по сусідству традиційні китайські зображення, та монстри, що наче прийшли з Бладборну.

Опис картинки

🔊 Звуковий супровід доволі непоганий, як і озвучка, хоча бентежить те, що для деяких фраз немає субтитрів а озвучка в грі, закономірно, китайська.

Опис картинки

Warm Snow – це:

👌 Велика жінка, китайське видання
👌 Можливість порадувати партію і отримати два миска рису
👌 Відьмача школа свині
👌 Власний кастомний напис ТИ САСАТБ пілся смерті
👌 Зброя з параметром ♂penetration♂
👌 Традиційний китайський меха
👌 Same type of stand
👌 Неочікуваний спін-офф Кунг-Фу Панди
👌 Цифри шкоди замість ворогів

Опис картинки

Вельми непоганий рогалик, що хоч і має певні проблеми з рівнями складності або описами механік, все ж таки здатен подарувати якісний ігровий досвід, особливо якщо ви не шукаєте якийсь еталон в жанрі.

Діагноз – King of China-town


Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім

Топ коментарі (1)

Звернути
 
ternox profile image
Ternox

Дивився на неї і навіть качав демо-версію, бо дуже хотілося нового Хейдес. Може вже дочекаюсь другу частину)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!