А смажених цвяхів не хочеш? Я запитав "смажених цвяхів не хочеш"? Ні?
👉 З черепашками я, як і багато хто, познайомився в ранньому дитинстві, звісно, це був культовий мультсеріал 1987 року і фільми, що вийшли кількома роками пізніше. З настанням нового тисячоліття мою увагу перетягнула на себе версія 2003 року з більш самобутніми героями, але й історією, розрахованою на більш дорослу аудиторію. До цього моменту зелена четвірка була в топі моїх улюблених героїв, але далі все було якось уривчато - непоганий анімаційний фільм 2007 року, який раптово був продовженням оригінальних фільмів із 90-их, кілька серій із версії 2012 року, яка мене особливо не зачепила, ще кілька серій із останньої на цей момент версії і на цьому все. В ігровому плані все було ще біднішим - якісь старі біт'ем'апи з Денді та Сеги, точні назви яких я зараз не згадаю, кілька рівнів в одній з ігор для PS2 і нарешті, Injustice 2, де черепахи з'явилися абсолютно раптово, але чудово вписалися. І ось у 2022 році вийшли ВОНИ.
👉 TMNT: Shredders Revenge - це саме ті самі оригінальні черепахи в тому самому оригінальному стилі, відтвореному для сучасних систем. Це не якийсь ремейк або ремастер, як можна було б очікувати, а цілком собі нова гра, виконана при цьому в ретро-стилістиці з характерним геймплеєм і, що особливо важливо, можливістю проходити її в кооперативі до шести осіб. І якщо коротко, то це гра саме для тих, хто хоче поностальгувати і згадати минулі часи, коли трава була зеленішою, а комбінезон Ейпріл О'Ніл - відкритішим. При цьому гра добре дотримується балансу між ретро-геймінгом і сучасними стандартами і не вдаряється в зовсім дурні крайнощі.
-Ей, Заппере, чому ти нападаєш на беззахисних жінок?
-З ними легше впоратися, ніж із м'язистими чоловіками, ось чому!
👉 Що ви хочете знати про сюжет біт'ем'апа, стилізованого під гру з 90-их? Він максимально простий, подається у вигляді анімованих вставок між рівнями і вкладається в кілька речень. Черепахи спокійно собі сиділи в каналізації, їли піцу і дивилися телевізор, коли трансляція несподівано не перервалася і не з'ясувалося, що Шреддер вкотре задумав щось підступне, а тому його треба зупинити, водночас навалявши десятку-другому знайомих лиходіїв, на кшталт Бібопа і Рокстеді або Бакстера Стокмана.
👉 Уся гра розділена на 16 рівнів, які можна пройти одним із семи персонажів: Леонардо, Донателло, Мікеланджело, Рафаелем, майстром Сплінтером, Ейпріл О'Ніл або Кейсі Джонсом. Останній, до речі, доступний не відразу і відкривається лише після проходження гри. Але перед початком гри варто спочатку вибрати режим, яких всього два - сюжет і аркада. У сюжетному режимі крім того, що герої проходять рівні, вони ще й прокачуються, кожен окремо, заробляючи очки за проходження і виконання додаткових завдань і тут же підвищуючи рівень персонажа. Подібні підвищення збільшують максимум здоров'я, життів і смужок енергії, відкривають нові спецприйоми і доступ до місцевого режиму люті.
👉 На кожному рівні заховано певну кількість секретів, що являють собою знайомих персонажів або предмети, які потрібно збирати і віддавати знайденим персонажам на глобальній карті, щоб отримати додаткові очки. Крім того, кожен рівень пропонує по три випробування, починаючи з чогось легкого на кшталт "кинути 15 ворогів" і закінчуючи необхідністю пройти рівень, не отримуючи шкоди.
👉 В аркадному режимі все трохи інакше - ніякої глобальної мапи, секретів і всього, що відволікало б від побиття ворогів, обмежена кількість життів на всю гру і необхідність пройти всі рівні за один захід. Тобто, більш-менш класичний консольний досвід. Проходиться гра, до речі, години за 2, що для подібного жанру цілком нормально, тим паче, що за ці дві години та 16 рівнів вам вдасться зустрітися з безліччю різноманітних ворогів, від звичайних ніндзя клану Ноги до трицератонів та роботів Стокмана, побувати у купі відомих за мультсеріалом місць, на кшталт каналізації, Нью-Йорка або виміру Ікс, а також у повній мірі випробувати місцеву бойову систему.
👉 До речі, про бойову систему. Керування у всіх героїв загальне, як і доступні прийоми. Одна кнопка відповідає за атаки в ближньому бою, друга дає змогу використовувати той чи інший спецприйом, якщо є енергія, третя використовується для ухилення, а четверта відповідає за стрибок. Як бачите, все досить просто. Ще є можливість робити таунт, а також під час гри в кооперативі лікувати напарників, передаючи їм частину свого здоров'я, або ж і зовсім "воскрешати" протягом обмеженого часу в разі нокауту. Незважаючи на те, що всю гру можна пройти, спамлячи кнопку атаки, все трохи різноманітніше, ніж може здатися, і є можливість робити заряджену атаку, два види атак з повітря, кілька простих комбінацій, спецприйоми, біг, три види кидків, зокрема класичний - просто в екран, і використання вищезгаданого режиму люті.
👉 Усі герої при цьому мають свої характеристики - дальність, шкоду і швидкість, які впливають на геймплей, тут, до речі, виділяється Кейсі Джонс, у якого на один параметр більше, ніж у всіх інших. Крім цього, у кожного героя свій власний мувсет і анімації - коли справа доходить до четвірки черепах, навіть дії, не пов'язані з їхньою сигнатурною зброєю, у виконанні різних героїв виглядають по-різному.
👉 Утім, без мінусів теж не обійшлося. Перше, що впадає в око - навчання при кожному запуску того чи іншого режиму. Так, його можна швидко пропустити, але можна було просто залишити у вигляді окремого пункту меню, яким воно є. Нікуди не ділась і класична проблема багатьох біт'ем'апів і файтингів - хітбокси. Здебільшого нічого критичного немає, але окремі вороги і майже всі вороги, які літають, іноді люблять діставати атаками, які начебто не повинні завдавати шкоди гравцеві або навпаки - ухилятися від атак, які точно влучили в ціль. Ну, і останнє - ефекти. У синглі та коопі на двох/трьох це не особливо помітно, але коли в грі шестеро людей, то іноді банально не видно, що відбувається, що не дуже добре позначається на геймплеї.
Tonight's the night for a party! Friends. Family. Pizza. Forever!
👉 Піксельний візуал виконаний максимально близько до стилю біт'ем'апів часів Сеги, а різноманіття рівнів і численні деталі на них - як інтерактивні, так і частина оформлення, так само як і ситуації, що розгортаються, не дають нудьгувати протягом усього проходження. Це прекрасно доповнено опенингом, який нехай не копіює цілком заставку з оригінального мультсеріалу, але багато чого в неї запозичує.
👉 Разом із видозміненою заставкою в гру перекочував і ремікс оригінальної теми, доповнений кількома іншими треками, що додають динаміки в те, що відбувається на екрані.
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredders Revenge - це:
👌 Особистий клан ніндзя Квентіна Тарантіно
👌 TMNT Rule34 POV
👌 Крокодил Данді
👌 Статуя Несвободи
👌 Старий добрий Распутін
👌 Супер Шреддер (у підсумку все одно програє)
👌 Піца із кіоску з хот-догами
👌 Дирижабль! Ага!
👌 Головний фанат Джейсона Вурхіза і спортивна зірка
Чудове повернення до класики, яке не залишить байдужим жодного шанувальника оригінальних черепах. Трохи перероблений але все ще знайомий опенінг, приємний геймплей у компанії та різноманітні рівні гарантовано подарують безліч позитивних емоцій.
Діагноз – Kawabanga
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (2)
Чудова гра.
черепашки, 2022 рік, а Ейпріл виглядає як...Ейпріл. Дивовижно)