Тут буде короткий пост загального концепту гри, до якої мої руки, на жаль, не дійшли, і, мабуть, не дійдуть. Тому сподіваюсь хтось колись її реалізує, або просто надихнеться нею.
Трохи моєї історії:
На цей час у мене вже 7 років освіти програмування у спеціалізації геймдев. Я працював недовго, але у компаніях пов'язаних безпосередньо з геймдевом, але для себе я дізнався лише одне за увесь час: Я. не. кодер.
Нажаль, це не моє. Мої найбільші власні гейм-мейди - це JRPG та Дві візуальні новели, які пішли "у стіл". Але у мене було натхнення у один період на дещо більше. Я зробив кілька підбірок референсів та зробив головний геймплейний концепт гри. Незважаючи на те, що я маю друзів серед художників, дизайнерів персонажів і т.д. я зупинився банально на движці та коді.
Власне концепт:
Отже, це мала бути гра жанру "Roguelike". Загальний тезис світу досить класичний: "Small hero in the big world". Тобто гг мав бути невеликих розмірів у порівнянні із босами. Також, це давало можливість вручити персонаж інструмент(гвіздок, голка, кістка тощо). Як приклад: Hollow Knight, It takes two
Основна частина:
Тепер до оригінальності. Головною і рушійною механікою реіграбельності гри мала бути маска, на обличчі або на поясі гг.
Маска обов'язково мала містити умовне "гніздо". Нащо це порожнє місце? Тому що гг міг знаходити впродовж гри камені(руни), які він міг "вставляти" у маску для отримання ефектів. На моєму розрахунку, для більш-менш комбінованості мало бути щонайманше 8 каменів
АЛЕ!
Камені(надалі - руни) мали бути спаровані. Тобто ти міг обрати або руну Сили, або швидкості; Світла, або темряви. Таким чином ці комбінації мали впливати і на персонажа(ззовні) і на стиль гри
ПРИКЛАД
Я обрав руну "Сила" і руну "Здоров'я" замість "Швидкість" і "Мана". Отже я отримую клас "Берсерк": Б'ю боляче, регенеруюсь пропорційно відсутньому хп.
Основні ідейні руни:
"Сила" - "Швидкість"
"Хп" - "Мана"
Магічний урон - Фізичний урон
Відповідно, це створює різні класи персонажа із своїми скілсетами і параметрами. Можна навіть робити певні локації і ворогів із слабкостями и резістами до певних рун. Але я був би за вільне проходження будь-якою сборкою.
Ще кілька референсів дизайну:
Сподіваюсь, це хоч якось вам допоможе. Я цю ідею тримав у собі вже кілька років, і нарешті віддав у публіку. Звісно, цього дуже мало, але навіть якщо це вас просто надихне - це вже моя особиста перемога. Дякую, що прочитали цей пост.
Топ коментарі (3)
Прикольна ідея з масками, які круто виглядають, я б пограв в таке
Щоб ти нас потім засудив?) Ні, дякую)
Цікава ідея, чимось нагадала Skul