Куток

Обкладинка для допису Respawn виправила проблеми зі звуком в Apex Legends, спричинені одним рядком коду
Dmitriy Zelenskiy
Dmitriy Zelenskiy

Додано

Respawn виправила проблеми зі звуком в Apex Legends, спричинені одним рядком коду

Нещодавно компанія Respawn Entertainment повідомила, що один рядок коду в оновленні 16-го сезону Apex Legends спричинив багатомісячні проблеми зі звуком, зокрема з безшумними гранатами та гарматами. Це відкриття було зроблено після вичерпного розслідування, в якому брали участь сервери та телеметрія гри, а також обширне тестування.

Менеджер спільноти Respawn Емі Тіссен (Amy Thiessen) детально описала шлях команди до розв'язання проблеми у своєму пості на Reddit. Проблеми почалися в лютому, після запуску 16-го сезону. Гравці повідомляли про те, що гранати не вибухають, а також про відсутність звуку зброї та ефектів частинок, які було важко відтворити власними силами.

"Це означає, що кожен гравець з незарядженою Nemesis створював на сервері ефект "стоп-частинки" кожного кадру, і цей рядок коду викликався навіть тоді, коли зброя була в кобурі".

Зрештою розробники виявили першопричину проблеми: Немезида, нова зброя, що з'явилася в 16-му сезоні. Рядок коду, який мав зупинити візуальний ефект частинок на пістолеті, коли він не заряджений і не в кобурі, насправді повторювався нескінченно для всіх гравців, які тримали зброю в руках. Це призводило до перевантаження сервера і втрати звуку та FX.

Минулого тижня Respawn випустила патч, який виправив цю помилку, і досвід команди у її відстеженні допоможе їм виявити подібні проблеми в майбутньому.

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!