Та повідомила про розробку декількох частин серії Halo на Unreal Engine 5.
Під час турніру Halo World Championship 2024 голова 343 Industries П’єр Хінце оголосив про перейменування компанії в Halo Studios та розповів, що на франшизу очікує "нова глава". Повідомляється, що команда розробників вже працює над декількома новими проєктами.
За словами Хінце, вони хочуть повністю змінити підхід до розробки нових Halo. Студія більше не використовуватиме рушій Slipspace Engine, який створили спеціально для Halo Infinite. Перехід на Unreal Engine 5 дозволить команді ефективніше працювати над іграми та використовувати його численні переваги.
Артдиректор Кріс Метьюз зазначив, що деяким компонентам Slipspace вже майже 25 років, а щоб відтворити функції Unreal Engine 5 довелося б витратити величезну кількість часу та ресурсів.
Після оголошення про ребрендинг студія продемонструвала технодемо Project Foundry, у якому можна побачити, як виглядатиме Halo на Unreal Engine 5. Розробники відзначили, що планують використати більшість показаного у майбутніх проєктах, які наразі не мають навіть приблизної дати релізу і вийдуть "тоді, коли будуть готові".
Також студія підтвердила, що Halo Infinite й надалі отримуватиме новий контент. Гелловінське оновлення додасть у гру новий тематичний режим, а в листопаді в шутері з’явиться повноцінний режим від третьої особи.
Топ коментарі (0)