Куток

Обкладинка для допису Американ Маꥳ йде з ігрової індустрії після відмови EA почати розробку Alice: Asylum
Ternox для Редакція

Додано

Американ Маꥳ йде з ігрової індустрії після відмови EA почати розробку Alice: Asylum

Кілька років він з невеличкою командою розробляв «дизайн-Біблію» гри Alice: Asylum на 414 сторінок (яку кожен може завантажити безкоштовно).

Це мала бути третя частина серії про пригоди Аліси (перші дві: American McGee’s Alice та Alice: Madness Returns). З цією Біблією Маꥳ пішов до Electronic Arts, яка все ще має права на серію, просити фінансування на розробку.

Сторінки «Біблії»

Але після кількох тижнів перевірки у EA повідомили, що вирішили остаточно відмовити у фінансуванні на основі внутрішнього аналізу інтелектуальної власності, ринкових умов і деталей виробничої пропозиції. Продати чи якось передати права на розробку EA також не захотіла.

Сторінки «Біблії»

Після цього Маꥳ вирішив заморозити сторінку на Patreon, оскільки подальші фантазування на тему сиквела не мають сенсу. Він подякував усім причетним та повідомим що йде з ігрової індустрії та зосередиться на своїй сім’ї та сімейному бізнесі.

Якщо комусь таки вдасться переконати EA створити «Asylum», я хотів би чітко пояснити, що з цього моменту я не маю бажання брати участь у цій або будь-якій іншій розробці, пов’язаній з Alice.
Моя участь у «Алісі» також закінчується.

От такий сумний кінець. Чи чекали ви на сиквел «Аліси»?

Топ коментарі (10)

Звернути
 
bogdan profile image
Богдан

взагалі незрозумілий культ навкого Макгі. він колись зробив одну едину гру з цікавим візуальним стилем, після чого більше 20 років робив якесь відверте гівно, про яке пам'ятають дві людини. видавці ж не сліпі і бачать, що перша Аліса, скоріш за все, була випадковую вдачею

Звернути
 
ternox profile image
Ternox

оце ти хейтер

Звернути
 
bogdan profile image
Богдан

та страшне

Звернути
 
kitepz profile image
Повітряний Змій

він зробив одну єдину гру з цікавим візуальним стилем, яка стала культовою, потім робив лайно, а потім зробив гідний сиквел до цієї єдиної гри. не дивно, що люди мали сподівання на триквел.

Звернути
 
lisper_1991_71eab5e0ecc54 profile image
Lisper

Що ж, зазаз в індустрії епоха ефективних менеджерів. Робити сінгловий непересічний проект надто ризиковано. Тому дуже прикро за Амерікана і серію Alice, але очікувано.

Звернути
 
ternox profile image
Ternox

тим не менш ЕА випускає сінглову Star Wars та робить сінгловий Dragon Age

Image description

Звернути
 
kitepz profile image
Повітряний Змій

на один сингловий Star Wars було два мультиплеєрних Battlefront і один Squadrons, який і те, і те. плюс паралельно з Fallen Order респавни викотили жирнющу дойну корову для EA. чому вони не зроблять ммо по драгон ейдж - загадка, якщо очевидно, що самі біовари хотіли це ще у 2014. але драгон ейдж - це все ж бренд значно популярніший за алісу. інквізиція продалась на 6 мільйонів копій, андромеда - на 5 мільйонів. можна з барського плеча щось і відстібнути.

Тред Тред
 
kitepz profile image
Повітряний Змій

плюс dragon age - це все ж статусна серія, а EA хоч і корпорація зла, але про публічну думку все ж хоч трохи але турбується (звідси фінансування Джозефа Фареса, наприклад).

Звернути
 
cringenya profile image
кринженя

В людей є ось ця думка що закривають тільки успішні проекти, не розумію чого

Звернути
 
maxsolo profile image
Max Solo

Зараз такі часи для індустрії, або ти в заручниках великого видавця, або в тебе нема грошей на реалізацію. (ну якщо виключити копійчані інді)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!