Тим часом нова частина серії стала найуспішнішою однокористувацькою грою EA в магазині Steam.
У новому інтерв'ю виданню Rolling Stone креативний директор Dragon Age: The Veilguard Джон Еплер прокоментував можливість перевидання перших трьох частин Dragon Age, як це було з Mass Effect Legendary Collection.
За його словами, BioWare буде складно зробити ремастери, оскільки ігри створені на різних рушіях, Eclipse Engine та Frostbite, тоді як всі частини трилогії Mass Effect використовують Unreal Engine. Еплер додав, що в BioWare залишилося близько 20 людей, які працювали з Eclipse Engine, що також ускладнить процес. Розробник не виключає можливості перевидання серії у майбутньому, але наразі не підтвердив жодних планів.
Також Еплер детальніше розповів про вилучення багатокористувацьких елементів The Veilguard. Повідомляється, що Electronic Arts ніколи не вимагала від команди реалізації онлайн-режиму, а розробники просто досліджували різні варіанти у процесі роботи над грою.
Згодом розробники відмовилися від ідеї, зокрема через провал Anthem, та змушені були переробити багато геймплейних механік і систему компаньйонів. Багатокористувацький режим Dragon Age: The Veilguard включав класичну партію на чотирьох гравців, але в фінальній версії гри одночасно можна мати лише двох напарників.
Нагадаємо, що Dragon Age: The Veilguard вийшла 31 жовтня на PlayStation 5, Xbox Series та ПК. Максимальний онлайн гри в Steam перетнув позначку у 70 тисяч гравців, що зробило її найуспішнішою однокористувацькою грою Electronic Arts. Також нова частина зайняла перше місце у списку найпродаваніших ігор в магазині Valve.
Топ коментарі (3)
Це, до речі, було б супер для сучасних консолей.
Я досі чекаю Н'ю Вегас на свою ПС5...
Я б з задоволенням перепройшов оновлені версії першої та другої Dragon Age, бо Inquisition й досі виглядає чудово.