Але гру скасували через перехід серії на Unreal Engine 5.
У новому відео Rebs Gaming розповів, що студія протягом певного періоду часу працювала над сиквелом Halo Infinite на рушії Slipspace. Згідно з його джерелами, активна робота над проєктом розпочалася після виходу оригінальної гри і тривала майже до кінця 2022 року.
Повідомляється, що розробники "покладали великі надії" на проєкт, але його скасували після зміни керівництва студії та подальшого переходу серії на Unreal Engine 5. Команда, яка працювала над продовженням на Slipspace Engine, витратила декілька місяців на вивчення нового рушія, але на початку 2023 року Microsoft звільнила значну частину співробітників 343 Industries.
Наразі невідомо, чи наступною частиною серії буде сиквел Halo Infinite на Unreal Engine 5 або ж зовсім інша гра. Раніше Rebs Gaming вже розповідав, що Ден Гніаді, який приєднався до 343 Industries на початку року, став головним геймдизайнером майбутнього проєкту.
Нещодавно 343 Industries провела ребрендинг студії та підтвердила розробку декількох частин серії Halo на Unreal Engine 5.
Найстаріші коментарі (0)