343 Industries займатиметься лише препродакшеном.
Оновлено: Журналіст Windows Central Джез Корден спростував чутки інсайдера та заявив, що 343 Industries продовжує працювати над серією Halo та шукає нових працівників. Пізніше це підтвердив старший ком'юніті-менеджер студії Джон Юнишек.
Інсайдер Bathrobe Spartan поспілкувався з більш ніж десятком розробників з 343 Industries, включно з колишніми, та розповів про майбутнє франшизи Halo та самої студії.
За останні два роки Microsoft провела декілька скорочень, через що кількість співробітників 343 Industries зменшилась з 500 до близько 280. З них лише 30% займаються безпосередньо розробкою ігрового контенту, а решта – продюсуванням та бізнес-функціями. Водночас внутрішні команди комунікацій та маркетингу повністю розформували.
За словами інсайдера, Microsoft більше не впевнена у спроможності 343 industries створити нову частину серії власними силами, оскільки Halo Infinite не змогла досягти поставлених цілей.
Наразі для гри випускають контент, над яким працювали сторонні компанії за раніше укладеними контрактами. Після їхнього завершення у шутер додаватимуть лише косметичні предмети, однак користувачі зможуть і надалі створювати власний контент завдяки режиму Forge.
343 Industries займатиметься загальною концепцією та препродакшеном наступних частин серії Halo, коли основну роботу передадуть стороннім студіям на аутсорс. Наразі вона працює над двома проєктами, ремейком Halo Combat Evolved та новою частиною серії, які вийдуть не раніше 2026 року.
Також одна з майбутніх ігор матиме масштабний багатокористувацький режим на 100 гравців, який може базуватися на скасованій королівській битві під кодовою назвою Project Tatanka від Certain Affinity.
Згідно з нещодавніми чутками, над наступною частиною Halo працює новий геймдизайнер, який допомогав з розробкою ігор серії Destiny.
Топ коментарі (0)