За словами Джейсона Шраєра, гра потрапила до "виробничого пекла".
У новому випуску подкасту Friends Per Second журналіст Bloomberg розповів, що поспілкувався з розробниками перезапуску Marathon. Шраєр повідомив, що реліз шутеру планувався цього року, але через проблеми в Bungie його перенесли на 2025 рік. Також він додав, що команда песимістично налаштована щодо нового вікна релізу і гра може не вийти навіть наступного року.
На початку місяця Bungie оголосила про звільнення 220 працівників студії, що складає близько 17% від загальної кількості. Пізніше президент Sony Group Хірокі Тотокі прокоментував скорочення та заявив, що причиною стала реструктуризація та оптимізація витрат.
Контроль над внутрішніми операціями Bungie та розробку інших проєктів передадуть Sony Interactive Entertainment, а сама студія втратить автономність та перейде під керівництво Германа Хульста. Bungie продовжуватиме працювати над Marathon та Destiny 2, але оновлення для останньої стануть меншими. Розробники пообіцяли детальніше розповісти про майбутню підтримку гри найближчим часом.
Нагадаємо, що Marathon – це багатокористувацький extraction-шутер у науково-фантастичному сетингу. Проблеми з розробкою гри виникли ще до нещодавніх скорочень в Bungie.
На початку року, Крістофер Баррет, який працює у студії з 1999 року, був знятий з посади геймдиректора. Також студія вирішила внести зміни до концепції Marathon та відійти від кастомних персонажів на користь фіксованого набору героїв.
Останні коментарі (1)
Халепа.