До неї увійшли колишні співробітники Deviation Games.
У соціальних мережах з'явилося більше інформації про нову внутрішню студію Sony. За словами колишнього працівника Deviation Майкла Ентоні, розробники вже працюють над новою IP. Також відомо, що Джейсон Бланделл обіймає керівну посаду.
Перші чутки про нову студію з'явилися ще у грудні 2023 року. Тоді колишній працівник Deviation повідомив, що став молодшим геймдизайнером у PlayStation Studios. Він додав, що працюватиме на Бланделла, а на LinkedIn інших співробітників знайшли інформацію про неанонсовану гру.
Нагадаємо, що Deviation Games була заснована у 2020 році колишніми розробниками з Treyarch Дейвом Ентоні та Джейсоном Бланделлом. Першим проєктом студії мав стати ААА-шутер для PS5. У 2023 році у Deviation пройшли скорочення, а у березні Sony повідомила про її закриття.
Топ коментарі (9)
Я помітив, що у Sony є дві чітко окреслені ніші, які вони досі не заповнили:
Шутери від першої особи: Їм потрібен конкурент для Call of Duty та Battlefield. PlayStation має ексклюзивні шутери, але їм не вистачає того масштабу та популярності, які мають їхні конкуренти на ПК та Xbox.
РПГ від власних студій: В кінці 90-х Sony мала декілька власних IP в цьому жанрі, таких як Final Fantasy VII та Vagrant Story. Зараз ситуація кардинально змінилася. Ми бачимо лише ексклюзивні JRPG від Square Enix, або ж мультиплатформні РПГ.
На жаль, я впевнений, що Sony оберуть шутер. Бо ринок шутерів від першої особи значно більший, ніж ринок РПГ. Це дає Sony більший потенціал для успіху. Компанія має досвід у розробці шутерів. Вони випустили такі хіти, як Killzone та Uncharted. Крім того, існує багато талановитих розробників шутерів, які могли б співпрацювати з Sony.
Проте, я б хотів побачити, як Sony кине виклик жанру РПГ. Я думаю, що вони могли б створити дійсно унікальну та інноваційну гру.
Шутер від третьої та першої особи різні речі. Соні з попереднім поколінням абсолютно забили болт на FPS, зосередившись на екшенах від третьої особи. Серії Killzone, Resistance незаслужено забули навіть у формі римейку чи ремастеру. А ще ж були нещасний Haze, та MAG, де вже в 2010 році був онлайн на 256 гравців.
Якщо вважати що Соні забили болт на FPS, то в ниші РПГ вони вже навіть не памʼятають як цей болт має виглядати 🤷.
Риночок показав, шо гравці хавають кінематографічний екшн від третьої особи у напів/великому світі з трьома гілками прокачки (якщо приправити проблемами батьківства, то взагалі отвал башкі). І якими класними вони б не були, та цей підхід Соні особисто мені вже давно набрид.
Погоджуюсь на всі 100%. Тема дорослішання і взаємовідносин актуальна і корисна, проте будувати кожну другу гру на цій концепції це вже занадто.
До речі, Resistance була для мене наче Half-Life на консолі. Обожнюю цю серію ігор. Насправді дуже чекаю її відродження.
Тому вони і придбали Bungie. ))
Які. таке враження, шо той свій новий Марафон зроблять добре якщо під кінець каррентгена 😢
Але дякую, що нагадали про божественний Justice 😎
не думаю, що соні підуть у таку ризиковану штуку як конкуренція з КОД. це просто дуже дорого, а вони й так видатки ріжуть повсюди. я б краще подивився на буджетні японські РПГ