Гра могла отримати значно довшу сюжетну кампанію, а в одному з квестів Геральт потрапляв до Найт-Сіті.
Після релізу редактора модифікацій REDkit група користувачів отримала доступ до бази даних, яка містить "майже кожен" рядок тексту, написаний у процесі розробки The Witcher 3: Wild Hunt. Використавши ці дані, вони створили документ під назвою What Lies Unseen, у якому зібрали інформацію про вирізаний та нереалізований контент.
Повідомляється, що CD Projekt Red планувала зробити набагато довший основний сюжет, тривалістю близько 150 годин. Водночас прототип третьої частини мав інший підзаголовок – A Time of Sword and Axe.
Серед інших нереалізованих ідей студії:
- Система фокусування, яка дозволяла цілитися в слабкі місця монстрів.
- Більше подорожей локаціями.
- Сюжетні лінії персонажів розвивалися протягом декількох актів.
- Вибір між Єннефер та Трісс впливав на те, яка чародійка з'явиться у фінальній частині гри.
- Велика сюжетна лінія з ельфом Йорветом, який намагався вбити Нільфгардського імператора, щоб отримати ліки від чуми Катріони.
- Багатоетапний квест про пограбування у Новіграді, у якому Геральт залучав до справи різних союзників.
- Історія Кривавого Барона значно відрізнялася від фінального варіанту та продовжувалася майже до кінця гри.
- Фінали The Witcher 3 були "більш неоднозначними та меланхолійними".
- Спочатку розробники не планували додавати карткову гру "Гвинт". Натомість у грі повинні були з'явитися міні-ігри з попередніх частин серії.
- У процесі проходження одного з квестів Геральт та Аваллак'х потрапляли через портал до Найт-Сіті з Cyberpunk 2077.
Нещодавно актор Даґ Кокл, голос Геральта в англійській озвучці ігор, спростував свою попередню заяву про повернення його персонажа у четвертій частині серії.
Раніше він розповідав, що відьмак буде одним з другорядних героїв гри, але згодом CD Projekt Red "попросила" його не розповсюджувати чуток. За його словами, він почув це декілька років тому від одного з розробників, який можливо вже навіть не працює в студії, а тому не впевнений у правдивості та актуальності інформації.
Топ коментарі (1)
Шкода, що квести з Йорветом розробникам довелося вирізати, бо я хоч і був на боці Роше в другому Відьмаку, але від зустрічі з ельфом не відмовився б.