За словами засновника Arkane Рафаеля Колантоніо, Bethesda не була впевнена, чи хоче Dishonored 3, тож попросила зробити щось інше.
Dishonored стала хітом для Arkane, завдяки якому на студію звернула увагу Bethesda. Але, незважаючи на схвалення критиків, Dishonored 2 не змогла достатньо продатися, тож після доповнення Death Of The Outsider у 2017 році Bethesda вирішила призупинити серію.
Як пояснює Колантоніо, у Bethesda попросили зробити щось невеличке та з багатокористувацьким режимом, мікротранзакціями, а також rogue-like геймплеєм. Таким чином студія Arkane мала б отримати досвід у розробці чогось нового. Проте, з роками Deathloop все одно перетворилася на великий ААА-проєкт, концептуально схожий на Dishonored.
Мабуть, стільки ж коштуватиме створення Dishonored 3. Але ми так не планували.
В 2017 році Калантоніо покинув Arkane, а через кілька років випустив Weird West вже як інді-розробник.
Найстаріші коментарі (2)
грайте в deathloop! в ній нічого зайвого, тільки чистий аркейнівський геймплей
Радію що Arkane не зробилу чергову багатокористувацьку вітрильню з мікротранзакціями, а натомість, через механіку часової петлі, спробували вирішити давню проблему імерсив-симів.