Він покращує оптимізацію та виправляє деякі технічні помилки гри.
Студія Colossal Order випустила для Cities: Skylines II патч 1.0.11f1, який покращує стабільність роботи гри. Розробники зазначили, що оновлення не вирішує всіх проблем, але команда працює над тим, щоб якнайшвидше їх виправити.
Покращення та виправлення патчу:
Зміни в налаштуванні деталізації гри, щоб вона не залежала від роздільної здатності рендерингу.
Оптимізація ефекту туману.
Оптимізація та зміни в налаштуванні глибини різкості.
Глобальні зміни в системі освітлення.
Оптимізація зависань під час будівництва/підвищення рівня споруд.
Покращення загальної оптимізації гри.
Виправлення проблеми вильотів під час покращення вітроенергетичної турбіни.
Виправлено збій, під час якого автомобіль врізався в інший непомітний транспорт.
Виправлення вильотів під час завантаження будівничої сітки (здебільшого на низьких налаштуваннях).
Останні коментарі (2)
мене більше турбує, що трафіка якось мінімально, судячи по стрімам
для активного трафіку треба відеокарту 4090