Компанія вирішила, що багатокористувацький режим принесе більше прибутку.
Минулого року у мережі з'явилася інформація, що Rockstar планувала випустити три сюжетних DLC. У першому доповненні під назво "Агент Тревор" персонаж Стівена Огга працював під прикриттям на федеральне бюро розслідувань та вдавав з себе секретного агента.
Джозеф Рубіно, який протягом шести років був старшим оператором і віртуальним кінематографістом у Rockstar, розповів у відео на YouTube-каналі SanInPlay про свою роботу над доповненням.
За його словами, команду розробників розділили на дві частини. Він залишився працювати над GTA Online та доповненням про Тревора, а інша частина команди займалася розробкою Red Dead Redemption 2, яка перебувала на ранньому етапі.
Рубіно додав, що онлайн-режим став "дійною коровою" для Rockstar, тому студія переглянула плани та вирішила зосередитися лише на ньому. Робота над доповненням була завершена приблизно наполовину і частина контенту з нього потрапила до наступних оновлень GTA Online.
З 2013 року для GTA Online вийшло майже 50 великих оновлень з новим контентом, реліз останнього з яких, Bottom Dollar Bounties, відбувся 25 червня.
Топ коментарі (1)
тварі