Поки що звучить якось не дуже весело: вуха гри-сервіса стирчать ледь не звідусіль.
Після завершення сюжетної кампанії гравці отримають доступ до спеціального підземелля - Capstone Dungeon. Після його проходження відкриється вибір рівнів складності (World Tiers), кожен з яких пропонує більш серйозне випробування, але і лут, що випадає із монстрів, стає краще.
Після досягнення максимального рівня персонажу прокачка не зупиняється. Як і в третій частині, в Diablo 4 є так звана система парагона (Paragon System). Це додаткова прокачка, яка тепер виглядає як дошка з величезною кількістю клітинок. Кожна відкрита клітинка дає бонус до основних характеристик або якісь специфічні скіли типу посиленої атаки по ворогах, які знаходяться під дією певних здібностей чи заклинань.
Схожа система є і для зброї. Називається вона Codex of Power. З її допомогою на предмети можна накладати аспекти (Aspects). Простіше кажучи, це пасивні абілки, що роблять звичайний лут легендарним. Вибивати аспекти доведеться в підземеллях.
До речі, про підземелля. Всього їх у грі буде більше 120, і кожне можна буде пройти кілька разів. Після першого проходження підземелля можна перетворити на "кошмарне підземелля" (Nightmare Dungeon) за допомогою спеціальних знаків. В "кошмарних підземеллях" діє система афіксів, тобто додаткових ускладнень. В них можуть з'являтися нові вороги, змінюватися задачі, видкриватися портали з монстрами і таке інше. І звісно, вони набагато складніші за стандартні версії.
У відкритому світі на поверхні теж з'являються зони з посиленими ворогами, вони називаються Helltides. В них водяться дуже сильні монстри і можуть відбуватися усякі непедбачувані речі. Наприклад, на землю можуть почати падати метеорити.
За зачистку цих зон гравці будуть отримувати спеціальні уламки, за які можна відкривати сховища з особливо цінним лутом.
А якщо і цього мало, є особлие дерево (Tree of Whispers), яке буде відпрвляти героїв на полювання у різні куточки Санктуарію.
І нарешті - PvP, з яким все теж не просто. В ігровому світі є спеціальні зони (Fields of Hatred), де гравці можуть махатися раз на раз. В цих боях можна заробляти ще один вид уламків. Але не поспішайте радіти, просто так за них щось купити не вийде, спершу доведеться ці уламки очистити від скверни. Але все ускладнюється тим, що коли ви почнете очищувати уламки, про це дізнаються інші гравці, які можуть надавати вам копняків і відібрати ці самі уламки. Механіка чимось схожа на Dark Zone із Division.
Але якщо вам все ж таки вдасться донести уламки до міста, зможете за них купити собі якийсь косметичний предмет.
Якшо чесно, поки я писав цю новину, я трохи передумав грати в Diablo 4, бо вона все більше схожа на мобільну MMO з кількома валютами і безкінечним гріндом заради грінду. Але якщо тебе таке не лякає, то реліз Diablo 4 відбудеться 6 червня на ПК і обох поколіннях консолей.
Топ коментарі (7)
Поки грав у відкриту бету майже все подобалося, але думав: "Має ж бути десь підступ (окрім ціни, звісно), це ж Бліззард-Актівіжен!" А ось і він! Мабуть
Diablo V вже не буде. Доїтимуть четвірку до другого пришестя, зроблять з неї ізометричний ВоВ.
Також відлякує момент к кількома валютами. Я цим ще у ВоВ наївся, бо одне це коли ти займаєшься гріндом речей, інше коли фармиш циферки умовних кристаликів, щоб за їх допомогою пограти у таку собі рулетку. Але саму гру дуже чекаю.
Із усього прочитаного - типова Діабло. У них всіх ти гріндиш просто тому що.
Якщо для вас пробігти в діаблі по сюжетику вистачає - то й добре. Просто ендгейм контент в будь-якій діаблі це грінд, грінд та ще раз грінд.
А ви в Diablo колись грали? Грінд заради грінду – це суть ендгейму всіх частин, плюс це не обов'язково, якщо не хочеться. А до ендгейму ще 100 рівнів качата з купою контенту.
не, не грав, вперше чую
Блін, хочу її всеодно, просто на ендгейм навряд мене вистачить
а може я вже й не так її хочу...