Куток

Обкладинка для допису GSC Game World провела велику презентацію S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
Max Solo для Редакція

Додано

GSC Game World провела велику презентацію S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

На якій показали багато геймплею та розповіли про розробку гри.

На офіційному каналі Xbox відбувся детальний показ S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, який GSC Game World анонсувала декілька тижнів тому. На презентації, яка тривала 35 хвилин, креативний директор Марія Григорович, геймдиректор та керівник студії Євген Григорович та інші розробники розповіли про процес створення гри.

За їхніми словами, вони надихалися минулими частинами та реальними місцями в Чорнобильській зоні відчуження. Відкритий світ гри безшовний та включає 20 різних регіонів, кожен з яких має власний унікальний дизайн та архітектуру. У сиквелі розробники відкрили доступ до деяких локацій, які були заблокованими в попередніх іграх.

4536

На трансляції продемонстрували проходження одного з квестів на початку гри, в якому Скіф потрапляє на локацію Болота, де має вимкнути певні маяки. Розробники показали різні аномалії, пошук артефактів та декількох ворогів, серед яких псі-собаки, тушкани, плоть, контролер та зомбі. У процесі проходження квесту головний герой потрапив до лігва нового мутанта кота-баюна, який здатен відтворювати голоси сталкерів.

У відео можна детальніше роздивитись інтерфейс гри, інвентар, КПК та кругове меню зі швидким доступом до предметів. Відомо, що в S.T.A.L.K.E.R. 2 буде 35 видів зброї, кожна з яких відчуватиметься по різному та матиме власні модифікації.

2435

У S.T.A.L.K.E.R. 2 не буде стандартної прогресії через прокачування рівнів. Персонаж ставатиме сильнішим завдяки новій зброї та спорядженню, які можна придбати або знайти дослідивши локації. Також розробники додали механіки голоду та сну, що можуть знижувати ефективність головного героя.

Гравці матимуть повну свободу дій, тому за одне проходження неможливо побачити увесь контент гри. Історія та квести відрізнятимуться залежно від обставин та прийнятих рішень. Окрім цього, у сиквелі покращили взаємодію персонажа з угрупуваннями. У процесі гри вони можуть змінювати свого лідера або приймати неочікувані рішення.

23435465

Розробники змогли додати більше деталей до основного сюжету S.T.A.L.K.E.R. 2 завдяки власній студії захоплення рухів. Уся команда працювала протягом трьох років, щоб записати понад 40 катсцен для гри загальною тривалістю близько трьох годин.

Нагадаємо, що раніше GSC Game World підтвердила свою участь у виставці Gamescom, на яку вона привезе нове демо S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля. Гра вийде 20 листопада на Xbox Series, ПК та в підписці Game Pass. На консолях сиквел підтримуватиме 60 FPS та керування за допомогою клавіатури та миші.

Останні коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!