Щоб увійти до десятки найприбутковіших ігрових компаній світу.
Декілька днів тому японський холдинг поділився фінансовим звітом за першу половину року, у якому детальніше розповів про свої довгострокові плани та глобальну стратегію.
Повідомляється, що загальні продажі Koei Tecmo впали у порівнянні з минулим роком, але ігри від внутрішніх студій, зокрема Rise of the Rōnin, показали кращі результати, ніж очікувалося. Операційний дохід також зріс, що дозволило покращити прогнози на майбутнє.
Koei Tecmo планує зосередитися на підвищенні прибутків, а також розробці та видавництві нових ігор власними силами. Згідно зі звітом, японський холдинг хоче увійти до десятки найприбутковіших ігрових компаній світу. У 2022 році він посідав 17 місце, а минулого року піднявся на 14 позицію.
Також Koei Tecmo прагне стабільно випускати AAA-ігри щороку та "використати сильні сторони" своїх внутрішніх студій, щоб випускати проєкти в різних жанрах. За словами представників компанії, вони самостійно видаватимуть ігри, незалежно від їхнього масштабу.
До кінця поточного фінансового року, який закінчиться 31 березня, Koei Tecmo випустить FAIRY TAIL 2, Atelier Yumia та Dynasty Warriors Origins, яка наразі є основним проєктом компанії.
Топ коментарі (2)
Слава та заробіток серії Call of Duty, ігри котрої виходять кожного року, й досі не дає деяким видавцям спокійно спати. Тому вони й хочуть випускати ігри щороку, але Ubisoft показали, що це не завжди працює 🤷♂️
Хотів би я мати таку впевненість в успіх своїх проєктів, як в них. Ось прям точно це гарно спрацювало у Юбіків з їхніми асасінами кожен рік й тут напевно вийде)))