Куток

Обкладинка для допису Konami назвала причину розробки ремейку Metal Gear Solid 3
Max Solo для Редакція

Додано

Konami назвала причину розробки ремейку Metal Gear Solid 3

Компанія хоче познайомити нове покоління геймерів з серією.

У нещодавньому інтерв'ю продюсер серії Metal Gear Solid Норіакі Окамура назвав одну з основних причин, чому Konami вирішила працювати над ремейком третьої частини.

За його словами, багато гравців з "нового покоління геймерів" не знайомі з франшизою, а тому "обов'язком студії" було зробити все, щоб вона продовжувала жити. Окамура пояснив, що команда почала з третьої частини тому, що вона йде першою за хронологією та розповідає про становлення Біг Боса.

Також минулого тижня стало відомо, що Джоді Бенсон озвучила Єву
в Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Ім'я акторки, яка подарувала голос персонажу, тримали в таємниці протягом двадцяти років.

Бенсон пояснила, що це пов'язано з сімейними проєктами Disney, над якими вона працювала. Режисерка озвучення серії Metal Gear Solid Кріс Циммерман запропонувала їй взяти псевдонім, який, зрештою, і вказали в титрах гри. Відзначимо, що Бенсон повернулася до своєї ролі у ремейку та вже записала нові діалоги.

Нагадаємо, що остання основна частина серії, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, вийшла у 2015 році. Пізніше Konami випустила спіноф-виживач Metal Gear Survive, який отримав багато негативних відгуків, та колекцію класичних ігор серії.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater вийде на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series та наразі не має дати релізу. Ремейк отримає оновлену графіку, нову систему поранень, можливість перемикатися між видом від третьої особи та фіксованою камерою, два стилі керування тощо.

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!