Компанія розширює дослідницьку програму, щоб зібрати більше відгуків розробників.
За допомогою ініціативи Xbox Research Microsoft планує отримати зворотний зв'язок щодо інструментарію, продуктивності та служби підтримки безпосередньо від розробників. Головна дослідниця спільноти Xbox Дебора Гендерсен зазначила, що компанія хоче "почути кожного", хто працює над іграми або допомагає студіям, щоб полегшити для них роботу.
За словами Гендерсен, якщо розробники не випускають свої ігри на Xbox, то Microsoft хоче знати причини, оскільки їхній досвід співпраці з конкурентами може допомогти виявити основні проблеми. Нагадаємо, що протягом останнього часу зросла кількість випадків, коли реліз ігор на платформі затримувався. Минулого року Baldur's Gate 3 вийшла на декілька місяців пізніше через проблеми з оптимізацією на Series S.
У червні розробники action-RPG Black Myth: Wukong перенесли реліз гри на Xbox та заявили, що він відбудеться одразу, як гра відповідатиме їхнім "стандартам якості". Минулого місяця студія Jyamma Games, яка працює над соулслайком Enotria: The Last Song, повідомила про погану комунікацію зі сторони Xbox, що призвело до затримки релізу на платформі на невизначений термін.
Водночас японський видавець Square Enix оголосив, що випускатиме більше своїх ігор на Xbox, а нещодавно на консолях Microsoft вийшли ремастери класичних частин серії Final Fantasy.
Останні коментарі (0)