А її реліз може відбутися через 1-2 роки після повноцінного анонсу.
Журналісти видання Eurogamer поспілкувалися з розробниками зі студії CD Projekt Red та поділилися новими деталями про "The Witcher 4". Повідомляється, що студія відмовилася від власного рушія REDengine та перейшла на Unreal. Розробники запевнили, що таке рішення не пов'язане з технічним станом Cyberpunk 2077 на релізі.
Unreal Engine дозволить студії ефективніше вести роботу над декількома проєктами одночасно, а також ділитися досвідом та напрацюваннями між різними командами. Також CD Projekt співпрацюватиме з Epic Games, яка допоможе їм у деяких технічних аспектах.
У компанії запевнили, що врахували уроки з невдалим запуском Cyberpunk 2077 та намагатимуться уникнути проблем на релізі нової гри. Рекламна кампанія четвертої частини серії триватиме від одного до двох років, а сама гра буде "кращою, більшою та масштабнішою", ніж їхні попередні проєкти.
Нагадаємо, що CD Projekt Red вже розпочала повноцінну розробку нової частини "Відьмака", яка відома під кодовою назвою Project Polaris. Наразі над грою працює близько 400 співробітників студії.
Топ коментарі (4)
"кращою, більшою та масштабнішою" - знов на ті же граблі. Та зробіть меньше але якісно, меньше часу і нервів витратите і свіжіші будете для нових проєктів.
краще що у було у Відьмак 3 це його доповнення з чудовими компактними історіями. Чомусь "масштабне" скелліге згадують всі виключно у жартівливому конктексті, або як причину чому вони кинули цю гру.
Для мене ідеальний відьмак був би поєднанням кількох компакних актів
Логічно. Бо набагато легше залучати аутсорсерів, коли ти розробляєш на популярному двіжку, ніж на внутрішньому.
Відьмак 3 доволі велика гра, куди ще "більше і масштабніше", нашо? А от "краще" можна, CDPR можуть, я в них вірю.