За його словами, вона досі має великий потенціал.
У 2019 році Electronic Arts та BioWare випустили багатокористувацьку Anthem, яка поєднувала у собі елементи шутера від третьої особи та рольової гри. Гравці брали на себе роль "Фрілансерів" у спеціальних екзокостюмах та виконували різні завдання у команді до чотирьох осіб.
Anthem отримала багато негативних відгуків через різні проблеми і малу кількість контенту, хоча деякі гравці та критики хвалили бойову систему та польоти в костюмах. Вже через декілька місяців після релізу EA повідомила, що продажі гри не виправдали очікувань компанії, а кількість активних гравців суттєво зменшилася.
У травні 2020 року геймдиректор BioWare Austin Крістіан Дейлі розповів, що невелика команда працювала над перезапуском гри під назвою Anthem Next, але вже наступного року розробку остаточно скасували.
Декілька днів тому один з продюсерів Anthem, який наразі працює в Crystal Dynamics, висловив зацікавленість у роботі над перезапуском проєкту. Бен Ірвінг заявив, що в гри досі залишається багато фанатів і вона має великий потенціал.
Колишній працівник BioWare Ян Сатердален розповідав, що над Anthem працювали всього 15 місяців, що було недостатньо для проєкту такого масштабу. За його словами, сиквел від розробників оригінальної гри або іншої студії вийшов би значно кращим.
Наразі представники Electronic Arts не робили жодних заяв щодо майбутнього франшизи, а студія BioWare продовжує працювати над рольовою грою Dragon Age: The Veilguard, яка вийде вже 31 жовтня.
Топ коментарі (2)
Останнім часом я поринув у Destiny 2, і, чесно кажучи, отримую від гри неймовірне задоволення. Сінгл плейер вже не приносить тієї радості, яка була колись: усе ніби затуманене дорослими клопотами, війною та цим глобальним хаосом, що обертається навколо. Мабуть, тому я й повернувся в Destiny 2 — грати разом із друзями, де ми не тільки проходимо квести, а й просто спілкуємося та відволікаємося від всього цього піздеця.
Якось я спробував Anthem і, хоч гра отримала багато критики, мені вона здалася перспективною. Мозок одразу почав уявляти, як можна було б виправити недоліки і перетворити Anthem на справжнього конкурента Destiny. Навіть Bioware усвідомлювали проблеми і намагалися перезапустити гру. Але сталося, як сталося. Проте в мені все ще живе надія — я б із задоволенням пограв у Anthem 2.0, якщо б його таки довели до досконалості.
Ну я знаю аж цілу одну людину яка в це грала й їй подобалось й це не цей продюсер зазначений у статті.