Про це повідомляє Insider Gaming, посилаючись на власні джерела.
За інформацією сайту, гра вийде на PS5, Xbox Series і ПК. Втім, це не означає, що ремейк Metal Gear Solid 3: Snake Eater не може стати тимчасовим ексклюзивом консолі від Sony. Або, можливо, матиме якийсь контент, якого не буде на інших платформах. Раніше інсайдери повідомляли, що гра матиме "певну ексклюзивність".
Очікується, що тизер Metal Gear Solid 3 покажуть вже цього тижня на PlayStation Showcase.
Розробкою ремейку займається студія Virtuos, яка портувала Horizon Zero Dawn на ПК і не дуже успішно перенесла The Outer Worlds на сучасне покоління консолей.
Топ коментарі (15)
Let's gooooo!
Хочу ще рімейк першого МГСу і взагалі кайф. Про нього наче теж чутки були.
Вже є і такий самий непотрібний та зламаний геймплейно, як і 99% ремейків. МГС1-3 граються чудово і зараз. Проходив перший у 2006 коли він вже був старий і нічого, море задоволення. Рімейки, на мою думку, це рак індустрії.
Рак індустрії не ремейки, а те, що старі ігри з PS1/2/3 я не можу запустити на PS4 чи PS5 або купити легально, наприклад, старі ігри по Гаррі Поттеру. Якщо в першому випадку проблема заключається в технічній стороні, то в другому це суто проблеми копірастів, прав та ліцензій. Але як гравця мене не цікавить шо перша відмазка, шо друга.
Нінтендо зворотною сумісністю своїх консолей взагалі ніколи не займалася. Купив нову - там знову треба докупляти всі старі ігри на нових носіях. Зараз ця проблема підписками до стора вирішується більшість класики є. Ну а те що багато старих ігор не буде перевидаватися через ліцензії або втрату власності - це реальність. З фільмами та книжками все завжди так було.
А рак індустрії це навіть не рімейк, а ейджизм коли одні божевільні стверджують що треба обов'язково грати у всі класичні ігри, щоб "розбиратися в індустрії", а інші вважають що вони кращій досвід за "дідів на таблетках" мають, тому що рімейк РЕ4 або "Тіней колоса" набагато кращий за орігінал.
Це все просувається компаніями як такий же елемент маркетингу як консольні війни минулого. Нащо щось нове робити та рухати індустрію вперед, коли можна взяти будь-який шедевр 90-00-х, найняти дешеву посередність оновити легендарний арт (що цього не потребує) та гарантовано стригти бабло на ностальгії та ейджистських холіварах.
настільки ніколи не займалася, що аж була зворотня сумісність між 3дс і дс, віі і геймкуб, вію і віі
і між поколіннями геймбоїв теж була зворотня сумісність
Була епізодично коли носій був той самий або можливо було зробити адаптер який докупався окремо. Жодної сумісності між найпопулярнішими консолями Нінтендо (НЕС, СНЕС, Н64, Види) не було взагалі
найпопулярніші консолі нінтендо це дс, свіч, геймбой і віі
Ага, станом на 2023 рік. Є така річ як принцип причинності. Всі навеждені мої консолі у той час були найпопулярнішими. Ну і так, у свіч ти дс картридж також не засунеш (або я чогось не знаю).
тобто нінтендо 64 була популярніша за ps1? а як принцип причинності ставиться до того, що ти почав тези "Нінтендо зворотною сумісністю своїх консолей взагалі ніколи не займалася"?
ну, і раз на те пішло. картридж від дс має вставлятися в 3дс, що він і робить.
Тобто Нінтендо не робила сумісність НЕС, СНЕС та Н64. Трьох своїх головних консолей на той час. Сумісність взагалі виключення у консолях минулого, так що називати її відсутність сьогодні "раком індустрії" якось дивно. А то рімейки які збирають всі нагороди та продаються краще за нові IP - це чисто тема індустрії наших часів, раніше такого не було або було дууууже рідко (я навіть прикладів не пам'ятаю таких).
про "рак индустрії" це не до мене, я про таке не писав.
у мене для тебе є новина
Сподіваюсь колись побачити і римейки МГ1-2, там буде де розвернутись