Куток

Обкладинка для допису Розробник Cities: Skylines II заявив, що містобудівні симулятори не обов'язково повинні працювати в 60 fps
Londu для Редакція

Додано

Розробник Cities: Skylines II заявив, що містобудівні симулятори не обов'язково повинні працювати в 60 fps

Він вважає, що головне в подібних іграх - відсутність зависань та зручний інтерфейс.

Про це технічний директор студії Colossal Order під ніком co_damsku розповів, відповідаючи на запитання користувачів Reddit. Він зазначив, що розробники мали на меті, щоб Cities: Skylines II працювала в 30 fps, і не гналися за високою частотою кадрів, тому що вона "не принесе реальної користі в містобудівних симуляторах". При цьому співробітник студії додав, що частота в 60 кадрів може сприяти кращому відображенню ефектів, але довгострокової переваги від цього немає.

Нагадаємо, що розробники вирішили перенести консольну версію Cities: Skylines II на 2024 рік, щоб "забезпечити найкращий досвід для гравців". А перед релізом гри на ПК, який відбудеться вже сьогодні, студія Colossal Order повідомила, що містобудівний симулятор може мати проблеми з оптимізацією. І дійсно, деякі оглядачі скаржилися на неідеальну продуктивність Skylines II навіть на топових системах.

Останні коментарі (5)

Звернути
 
samocrutuk profile image
Богданчик)

мабуть спиймає містобудівні симулятори як щось не таке круте
дивно це чути саме ввід нього (хоча мені і правда достатньо тільки 30фпс (я точно не фанат ігор такого типу жанрів))

Звернути
 
ultra_scream profile image
Ultra_Scream

Чекаєм оптимізаційні моди від народу, які й зроблять грі 60fps.

Звернути
 
r_maes profile image
Ростислав

Уже зовсім скоро "Скажіть дякую, що гра запустилась"

Звернути
 
__dc82dbc4c1c profile image
izox

відмазка звичайно фігова, але для такої гри мені дійсно достатньо 30

Звернути
 
londu profile image
Londu

я людина, яка все життя грає на консолях, тому звик до 30 кадрів всюди вже ахаха

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!