Він вважає, що головне в подібних іграх - відсутність зависань та зручний інтерфейс.
Про це технічний директор студії Colossal Order під ніком co_damsku розповів, відповідаючи на запитання користувачів Reddit. Він зазначив, що розробники мали на меті, щоб Cities: Skylines II працювала в 30 fps, і не гналися за високою частотою кадрів, тому що вона "не принесе реальної користі в містобудівних симуляторах". При цьому співробітник студії додав, що частота в 60 кадрів може сприяти кращому відображенню ефектів, але довгострокової переваги від цього немає.
Нагадаємо, що розробники вирішили перенести консольну версію Cities: Skylines II на 2024 рік, щоб "забезпечити найкращий досвід для гравців". А перед релізом гри на ПК, який відбудеться вже сьогодні, студія Colossal Order повідомила, що містобудівний симулятор може мати проблеми з оптимізацією. І дійсно, деякі оглядачі скаржилися на неідеальну продуктивність Skylines II навіть на топових системах.
Найстаріші коментарі (5)
відмазка звичайно фігова, але для такої гри мені дійсно достатньо 30
я людина, яка все життя грає на консолях, тому звик до 30 кадрів всюди вже ахаха
Уже зовсім скоро "Скажіть дякую, що гра запустилась"
Чекаєм оптимізаційні моди від народу, які й зроблять грі 60fps.
мабуть спиймає містобудівні симулятори як щось не таке круте
дивно це чути саме ввід нього (хоча мені і правда достатньо тільки 30фпс (я точно не фанат ігор такого типу жанрів))