Про це розповів геймдизайнер Віллем Делвенталь.
Він опублікував на LinkedIn пост, в якому поділився інформацією про останні місяці роботи студії Paradox Tectonic. За його словами, розробка просувалася добре. У студії була власна внутрішня метрика і Life By You відповідала усім її вимогам, навіть перевершувала їх.
За кілька тижнів до релізу у ранньому доступі (гра мала вийти 4 червня) Life By You отримала позитивний відгук від видавця, але вже за два тижні до наміченої дати виходу гру відклали на невизначений час. Віллем каже, що Paradox Interactive не пояснила свого рішення. Цілий місяць розробники провели у підвішеному стані, намагаючись переконати видавця, що гра готова до релізу. Студія просила Paradox Interactive знайти покупця для Life By You або зробити команду незалежною, але ніякої чіткої відповіді не отримала.
Про закриття Paradox Tectonic розробники дізналися із прес-релізу. Заздалегідь їм про це не повідомили.
Нагадаємо, що 18 червня Paradox Interactive скасувала симулятор життя Life By You, а за кілька годин після цього повідомила про закриття студії Paradox Tectonic, яка займалася грою.
Топ коментарі (2)
Не знаю шо там мало вийти, та й Paradox повели себе як мудаки судячи зі слів цього чувака. Але назва гри – ну така хуйня, я не можу. В порівнянні дивишся та дивуєшся простоті назви "Sims". А тут якесь "Life by You" яка ні про шо не каже. Half Life, Life is Strange, High on Life – перше шо приходить в голову і виходить каша.
Paradox це добре вміють 😏
Але мене більше дивую, що самі розробники були задоволені тим, що зробили.