Але керівництво студії не було зацікавленим у проєкті.
Журналіст Bloomberg Джейсон Шраєр розповів, що команда розробників пітчила декілька прототипів стратегій в реальному часі, серед яких Warcraft 4 та навіть спіноф Call of Duty.
За словами Тіма Мортена, який приєднався до Blizzard у 2014 році та обійняв посаду продюсера StarCraft 2, спроби були безрезультатними, оскільки пріоритети Blizzard змінилися. Кожне нове доповнення для сиквелу показувало все гірші результати, а мікротрансакції в Overwatch та Hearthstone приносили компанії значні прибутки, через що керівництво не планувало займатися новою RTS.
Мортен сподівався, що Warcraft 3: Reforged допоможе повернути Blizzard бажання створювати RTS-ігри, але гра отримала негативні відгуки через технічні проблеми, відсутність деяких функцій та інші причини. За словами Шраєра, вона стала "першою поганою грою компанії та плямою в історії Blizzard". Після провалу Reforged шансів на те, що керівництво дасть "зелене світло" новій RTS, майже не залишилося.
Окрім цього, Шраєр розповів, що Blizzard та Netflix планували випустити екранізації Overwatch, Warcraft та Diablo. Угоду розірвали після того, як Activision Blizzard подала судовий позов на стрімінговий сервіс та звинуватила компанію в порушенні каліфорнійського трудового законодавства через "переманювання" одного зі своїх керівників.
Нагадаємо, що Мортен та декілька інших співробітників покинули Blizzard і в 2020 році заснували Frost Giant Studios. Наразі вона працює над стратегією в реальному часі Stormgate.
Топ коментарі (2)
Зайняв місце плакальниці за РТС, ще на початку 2000-х 😢
так і кажіть – через распіздяйство