Про це повідомив технічний продюсер гри.
У новому інтерв'ю для каналу Radio Times Gaming Євген Кулик розповів, що модифікації завжди були важливою частиною серії S.T.A.L.K.E.R., а тому команда хоче додати підтримку модів не лише на ПК, але й на консолях.
Технічний продюсер згадував лише про Xbox Series, оскільки студія ще не анонсувала реліз сиквелу на PS5 або консолях Nintendo. Кулик підтвердив, що студія працює над масштабним інструментарієм, який дозволить не лише додавати нові моделі та текстури, але й створювати великі модифікації, які повністю змінюватимуть гру.
Раніше оригінальна трилогія S.T.A.L.K.E.R. вже отримала офіційну підтримку модів на Xbox та PlayStation. Користувачі можуть завантажувати створені модифікації на платформу mod.io, яка дозволяє встановлювати їх на консолях.
Окрім цього, Кулик розповів, що розробники внесли певні зміни до рушія Unreal Engine 5.1 та продовжують працювати над оптимізацією сиквелу. На Xbox Series X він працюватиме в режимах якості та продуктивності, а на Series S видаватиме лише 30 FPS, хоча у майбутньому консоль також може отримати підтримку 60 кадрів.
Нагадаємо, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля вийде 20 листопада на Xbox Series, ПК та в підписці Game Pass. Нещодавно розробники Tom Clancy's The Division 2 анонсували колаборацію з GSC Game World. У внутрішньоігровому магазині шутеру з'явиться тематичний набір косметичних предметів та скінів, присвячених S.T.A.L.K.E.R. 2.
Топ коментарі (0)