Контролер буде оснащений еластичним тактильним елементом, який може змінювати форму, температуру і твердість у відповідь на дії користувача. Еластичний елемент може бути наповнений повітряними кишенями, які розширюються або стискаються, і мати можливість вібрації.
Зображення демонструє реалізацію деформівних еластичних елементів у контролерах
На патентний документ звернули увагу у Exputer. Він ілюструє датчик, який вимірюватиме такі параметри, як дотик, скручування, натискання, стискання, здавлювання та прискорення.
Зображення показує розташування еластичного елемента в контролері
Ця технологія розпізнає дотики користувачів таким чином, що вібрації будуть краще поширюватися через новий еластичний матеріал. У патенті детально обговорюється еластичний матеріал, що деформується, і те, як він «збагатить тактильний досвід».
Зображення показує зовнішній вигляд розташування еластичного елемента в контролері
У патенті також обговорюється використання штучного інтелекту для розпізнавання ступеня деформації та її запису для створення більш природного тактильного зворотного зв'язку в контролері.
Здатність імітувати різні температури, щоб відобразити моменти ігрового процесу, є досить великим досягненням, і наразі її не бачили в контролерах.
Але наголосимо, що існування патенту не обов'язково означає, що Sony планує випустити подібну технологію, компанії часто реєструють патенти з метою захисту, по суті, щоб інша компанія не могла це зробити.
Топ коментарі (4)
Звучить цікаво, але зимою буде не дуже зручно грати в щось на зимню тематику 🥶
Хотілось би таке спробувати, звучить досить цікаво
Граєш у Doom Eternal - згоріли руки
Граєш в Секіро - згоріла дупа