Нові технології вже застосовували в Marvel's Spider-Man 2.
У новому звіті компанії зазначено, що Sony підтримує використання технологій, які допомагають внутрішнім студіям оптимізувати різні процеси, зокрема сканування та обробку 3D-об'єктів в реальному часі. На їхню думку, штучний інтелект та машинне навчання допоможуть знизити вартість розробки та швидше випускати нові проєкти для більшої кількості гравців.
Повідомляється, що Sony вже використовувала машинне навчання під час розробки Marvel's Spider-Man 2. Програмне забезпечення для розпізнавання голосу дозволило студії автоматично синхронізувати субтитри з репліками персонажів, що "значно скоротило цей процес".
Також Sony побудує власну студію об'ємного захоплення, яка допоможе створювати високоякісні асети різних об'єктів та записувати анімації. Окрім цього, компанія продовжить співпрацю з Epic Games щодо рушія Unreal Engine.
Раніше президент Nintendo Шунтаро Фурукава заявив, що вони не планують використовувати генеративний ШІ для створення контенту в іграх від внутрішніх студій. Шіґеру Міямото також підтвердив, що компанія планує "рухатися в іншому напрямку".
Топ коментарі (0)