Вона працювала над ААА-грою у науково-фантастичному сетингу.
На сторінці в LinkedIn Кейсі Гадсон повідомив про скасування дебютного проєкту та повне закриття Humanoid Origin. За його словами, несподіваний дефіцит фінансування призвів до неспроможності підтримувати діяльність студії. Розробник пообіцяв допомогти співробітникам, які змушені шукати нову роботу.
Нагадаємо, що в минулому Гадсон був геймдиректором трилогії Mass Effect та Star Wars: Knights of the Old Republic. Наприкінці 2020 року він покинув BioWare, а через декілька місяців заснував власну студію під назвою Humanoid Studios, яку згодом перейменували на Humanoid Origin. Протягом останніх трьох років вона працювала над ААА-грою в науковому-фантастичному сетингу за новою IP.
Відзначимо, що це вже не перша студія, яка припинила своє існування за останні декілька місяців. Раніше Sony повідомила про закриття Firewalk через провальний реліз багатокористувацького шутера Concord.
Топ коментарі (1)
Ех, дуже прикро, але це ціна за те, що одразу намагаєшся розробити ААА гру, можливо якби він та його команда в першу чергу трішки заземлились та почали з чогось простішого накшталт АА гри то в них було б більше шансів на виживання.