Розробку продовжать після завершення процесу придбання IP компанією Krafton.
У новому інтерв'ю виданню GamesIndustry.biz керівниця відділу корпоративного розвитку Krafton Марія Парк розповіла про процес придбання Tango Gameworks.
Нагадаємо, що в травні Microsoft повідомила про закриття студії, оскільки не вірила в успішність майбутніх проєктів від японського розробника. У серпні видавець PUBG повідомив, що придбає Tango Gameworks разом із правами на ритм-екшен Hi-Fi RUSH. До відновленої студії приєдналося близько 70-80 колишніх співробітників, хоча компанія планувала зберегти всю команду.
За словами Парк, розробники протягом шести місяців працювали над робочим білдом сиквелу, який міг так ніколи і не вийти. Повідомляється, що розробку тимчасово призупинили поки триває процес придбання інтелектуальної власності та передачі Krafton всіх пов'язаних активів та інструментів.
Представниця корейського видавця запевнила, що розробники продовжать роботу над сиквелом, але не будуть поспішати з його релізом. Команда хоче переконатися, що якість нової гри буде на високому рівні та "перевершить очікування гравців". Окрім цього, Tango Gameworks хоче портувати Hi-Fi RUSH на Nintendo Switch та у майбутньому може випустити доповнення для гри.
Раніше генеральний директор Krafton Чанхан Кім заявив, що вони не очікують великих прибутків від сиквелу Hi-Fi RUSH. Угода про придбання студії була укладена, щоб "зберегти спадщину" студії, а не з комерційного розрахунку.
Найстаріші коментарі (3)
Цікава в Майків стратегія, чесне слово. Давно писали, шо вони хочуть закріпитись хоч якось на японському ринку, навіть про придбання Капком шось там мусолилось (може вже ні).
Отримали в своє розпорядження японську студію з гарним портфоліо та чудовою грою, яка зайшла всім – закрили нахуй. Шоб шо? Виходить Bleeding edge – порядок, виходить прости Боже Redfall – порядок, нікого нічого не смущає.
В Соні виходить Concord, так вони через 7 секунд як зрозуміли шо це фіаско вирубили гру та наважились геть всім зробити рефанд, хоча гра технічно була готова, без тонни багів, як в того ж Редфол, просто конкретно тут важко знайти хто просив за фулпрайс Конкорд. Тільки після цього Firewalk Studios перебуває в певному режимі очікування чи будуть їх закривати чи ні.
У вас з'являється власна горрор-серія від японського виробника, а ви його закриваєте та робите всякі Grounded, Redfall, Bleeding Edge і не можете родити нормальний Halo з 2010 року, коли вийшла Reach.
Ну Аркейн Остін від розробників Редфол так то закрився
Пон.