Куток

Обкладинка для допису У розробників Life Is Strange: Double Exposure пройдуть чергові скорочення
Max Solo для Редакція

Додано

У розробників Life Is Strange: Double Exposure пройдуть чергові скорочення

На початку року студія вже звільнила 20% співробітників.

У соціальних мережах Deck Nine генеральний директор Марк Лайонс повідомив, що студії "доведеться попрощатися" з частиною команди. За його словами, на прийняття рішення вплинула "складна ситуація" в ігровій індустрії.

Лайонс не назвав конкретних причин та точну кількість співробітників, які потрапили під скорочення. Водночас він запевнив, що студія підтримуватиме розробників, поки вони шукатимуть нову роботу.

I3456n

Відзначимо, що у лютому цього року Deck Nine вже звільнила 20% працівників. Тоді керівництву студії урізали зарплатню, щоб зменшити масштаби скорочень, але уникнути їх повністю не вдалося.

Остання гра від Deck Nine, Life is Strange: Double Exposure, вийшла 29 жовтня на PS5, Xbox Series та ПК, а 19 листопада – на Nintendo Switch.

Нагадаємо, що декілька місяців тому Don't Nod, яка працювала над першими двома частинами Life is Strange, також оголосила про скорочення. Французька студія планувала звільнити близько 70 співробітників та провести реорганізацію, щоб залишатися конкурентоспроможною.

Топ коментарі (1)

Звернути
 
jackofalltrades profile image
JACK OF ALL TRADES

Взагалі за Донтод та інших дуже прикро. Навіть тяжко сказати в чому їх прорахунок, дуже не хочеться заходити на цю сторону з воук приколами, але. Але є припущення, що їх орієнтованість в іграх на більш воук авдиторію була програшна. Й не треба мені казати, що вони завжді такі були, бо я з цим погоджуюсь просто в ті часи може воно не так гостріше відчувалось або якось був краще витриманий баланс в грі. А тут коли бачиш скріни з любої нової їх гри відчувається дуже сильний вплив воук двіжа, й взагалі навіть не хочеться цю гру пробувати й це не тому, що я ненавиджу весь цей двіж ти агресивно до нього ставлюсь, а тому, що я просто розумію, що я не його цільова авдиторія. Водночас я помітив тенденцію, що, так би мовити, умовний Твіттер не купує ігри й не робить тобі касу, бо скоріш за все це реально так звана меншість, навіть якщо вона вся піде й купить, то цього не достатньо.
А також, на прикладі ВапИра (якого я просто обожнюю), вони гру продавали за фулл прайс, коли там треба було цінник ставити не більше 40 доларів.

П.С. якийсь дивний потік думок вийшов, якщо хтось в ньому може розібратися, то вибачте мені за все :)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!