На початку року компанія звільнила 25% робочої сили.
Минулого тижня Unity повідомила, що в рамках реструктуризації, яка тривала протягом 2024 року та передбачала масові звільнення, компанії довелося витратити 205 мільйонів доларів.
Значна частина суми пішла на виплати працівникам, які потрапили під скорочення, та додаткову компенсацію акціонерам. Також близько 45 мільйонів втратили через закриття декількох офісів. Загалом, компанія повідомила про чисті збитки у розмірі 124 мільйонів за третій квартал.
Нагадаємо, що в січні цього року компанія оголосила про звільнення близько 1800 співробітників, що складає близько 25% від загальної робочої сили. Реструктуризація компанії розпочалася після оголошення нової комісії для розробників під назвою Runtime Fee, яка залежала від кількості завантажень застосунків.
Багато студій негативно відреагували на зміни та оголосили, що припинять використовувати рушій Unity. Пізніше у компанії вибачилися за нову систему оплати та повністю її скасували.
У травні цього року Unity повідомила про призначення Метью Бромберга, який у минулому працював в EA та Zynga, на посаду генерального директора компанії.
Топ коментарі (0)