Закриту презентацію гри провели на QuakeCon 2024.
На цьогорічній виставці, присвяченій іграм Bethesda, відвідувачам показали десять хвилин геймплею альфа-версії DOOM: The Dark Ages. Розробники не виклали запис у відкритий доступ, але блогери поділилися першими враженнями від побаченого:
- Гра буде похмурою, брутальною та повільнішою, ніж попередні частини. Гравцям доведеться більше захищатись та відбивати атаки.
- id Software переробила систему добивань, яка більше не має заскриптованих анімацій.
- Локації значно просторіші, а їхня вертикальність стала меншою.
- Дизайн деяких локацій нагадує DOOM 2016 року.
- Стрибки персонажа відчуваються важчими.
- Розробники значно збільшили кількість ворогів.
- У грі з'явиться три види зброї ближнього бою: ланцюг, який дозволяє отримати боєприпаси, кулаки та булава.
- Нова вогнепальна зброя: одноствольна рушниця та двоствольна плазмова гвинтівка.
- Метальний щит-бензопила дозволяє швидше переміщуватися локаціями. Також він може застрягнути у ворогах та завдавати їм постійної шкоди.
- Нові види демонів, частина з яких також матиме щит та активно ним захищатиметься.
- Ворогам можна відстрілювати кінцівки та прибивати їх до об'єктів за допомогою цвяхомета.
- Дракон та гігантський меха з'являтимуться декілька разів протягом кампанії.
- Меха озброєний кулаками та здвоєною ланцюговою гарматою, а також має власний інтерфейс і добивання. При отриманні шкоди, від нього відлітатимуть частини броні.
- Композитор Ендрю Хульшулт, який працював над доповненнями для DOOM Eternal, не писатиме саундтрек для нової гри.
DOOM: The Dark Ages вийде у 2025 році на PS5, Xbox Series та ПК і поповнить підписку Game Pass на релізі.
Найстаріші коментарі (0)