Тим часом онлайн гри в Steam впав до сотні гравців.
Аналітичні компанії детальніше розповіли про провальний реліз Concord. Мет Піскателла з Circana повідомив, що шутер посів 147 місце за кількістю щоденних гравців на PS5 у Сполучених Штатах. Засновник GameDiscover Саймон Карлесс підрахував, що загальні продажі Concord становлять близько 10 тисяч копій в Steam та 15 тисяч на PlayStation.
Показники гри на ПК продовжують падати. За останні декілька днів онлайн Concord в Steam не перевищував 150 гравців, а максимальна одночасна кількість гравців сягнула всього 700 людей. Різ Елліот з Midia Research заявив, що багато користувачів були не готові платити за гру 40 доларів. На його думку, розробники обмежили потенційну аудиторію і шутеру необхідно перейти на умовно-безкоштовну модель.
Нагадаємо, що Concord – це командний PvP-шутер у форматі 5v5 від Firewalk Studios. Він включає більше десятка персонажів з унікальними здібностями та різні ігрові режими. Реліз гри відбувся 23 серпня на PS5 і ПК, а її розробка тривала вісім років.
Раніше Firewalk Studios повідомила, що в Concord не буде бойових перепусток, а нові персонажі та мапи виходитимуть безкоштовно для всіх гравців. Також розробники опублікували дорожню мапу майбутнього контенту, згідно з якою перший сезон шутера розпочнеться вже у жовтні.
Топ коментарі (4)
цікаво, на що вони розраховували випускаючи за гроші онлайн шутер без фанбази :D
Ну але з іншої сторони, Overwatch перший теж за гроші виходив. Але тоді подібні ігри ще не остойобли людям, та Блізарди в рекламну кампанію смачно вклались, особливо з тими своїми сінематиками.
може провал і була їх ціль?)
Ура, звільнення!